Ik heb van een nachtbrakerij een ochtenddraakje jeetje wat een humeur.., ze is echt aant uitproberen pfff fijne dg allemaal
Hier is knul ietsie beter... 38.6 graden en poep word ietsie vaster... Hij kan een lachje maken en zag zojuist zijn voetjes weer hahaha "Wowwwww wat is dat???" Even nader bekijken... http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/882017_352613584843829_1185125613_o.jpg "Mammm dingen zitten aan me vast!!" http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/901191_352613751510479_1526696641_o.jpg
Leuk is dat, ik ben bezig met t topic van de april 2012 mama's, dat we net zwanger waren, we hebben een klein groepje nog over op facebook zo leuk om dat nu terug te lezen hihi wat een stelletje zeuren Wren we toen
haha ja ik was laatst mijn tpics ant terug bekijken whaha zo grappig he en nu is ze er al. een jaar geleden wisten we nog van niks
Ik schrik gewoon net wakker Heb kennelijk al een paar uur op de bank liggen slapen... Weet ook niet wat er met me aan de hand is
Haha ik werd wakker van jenna die honger had dus maar na ml gebracht die haar eigenlijk uiterlijk om kwart voor 12 de fles zou geven. Ligt hij te pitten op de bank. Is hij kwaad op min want hij moet zn brood nog smeren en dit nog en dat nog. Heeft hij gister nacht ook geflikt en kon ik er 2x uit omdat hij ook in slaap gevallen was en jenna dus te laat de fles kreeg. Haha dus is hij nu kwaad want volgens hem heb ik overdag jenna niet de fles gegeven en ik had beloofd om zn brood te maken. Ik dus nog ff snel gedaan en heb ze fijn op het aanrecht laten staan, dat hij het zich bekijkt, mij de schuld geven! Oh ja en het leuke is hij zij ik vergeet dit niet he... Ik zeg ik ook niet dat jij 2x in slaap valt terwijl je de fles zou geven gggrrr Dus lig nu weer in bed haha en ben pist off ( Zo Hopelijk hebben we een goeie nacht!! Truste dames....
Hahahaha. Ja het rare was dat ik helemaal niet moe was. Het ene moment lag ik lekker een film te kijken en ineens lag ik een nachtmerrie te hebben... Kan zo denk ik zo verder slapen, probeer alleen eerst het gevoel van de nachtmerrie van me af te laten glijden...
Jij ook lekker slapen! Truste! Ik vertik het om wakker te blijven nu haha en komt hij dalijk na boven doe ik net alsof ik slaap Lekker bitchie ga ik doen doet hij ook
Mannen... Die van mij gaat sowieso letterlijk over lijken als je hem ergens voor wakker maakt, dus is maar goed dat ik hem niet voor zulke dingen wakker hoef te maken En z'n brood voor hem smeren mag die sowieso mooi zelf doen, heb ik nog nooit gedaan hahahah