Ik heb m'n tweede nachtdienst... morgen nog één... dan mag ik ook weer lekker gaan slapen 's nachts...
Ik weet niet of iedereen hier ondertussen al slaapt, maar ik ben ook nog wakker. Ik moet eigenlijk nog even afwassen (hele aanrecht staat vol). Ppfffff maar ik kan mezelf er niet toe zetten, eigenlijk wil ik gewoon naar bed
Hier ook nog. Ons vrouwtje is laatst ineens omgeschakeld met haar slaap/eet patroon (voeden op verzoek), alleen mama is nog niet bijgebeend. @ladylupos Morgen nog een dag. Je lichaam en die kleine die daarbinnen groeit zijn belangrijker.
Je hebt helemaal gelijk, ik ga naar bed. Sterkte met omschakeling van de voedingen en voor straks slaap lekker.
Ohhh ik had zo gehoopt op een nacht doorslapen! Manlief slaapt vannacht bij mijn ouders ivm de weersvoorspellingen, 50 km verderop in de plaats waar hij werkt. Ik word al wkn iedere nacht wakker van zijn gesnurk! Gek word ik ervan! Dat zou vannacht dus niet gebeuren! Heerlijk een nacht zonder frustratie. 01.40, MAAAMAAAA! MAAAMAAAA! Zoonlief staand in bed alsof het al 07.30 is! Ik schrok me helemaal wild van die schreeuw! Het ventje dus maar bij me in bed genomen en gelukkig meteen weer gaan slapen maar mama..........!
Grrr, nu is ook de poort van de haak gewaaid en staat te klapperen!!!! Kan ik er dus ook nog uit en moet ik naar buiten!!! Had liever een snurkende man naast me denk ik! Had ik uiteindelijk meer geslapen dan nu!
Dan hoop ik voor je dat je straks niet hoeft te werken fatimas. Puur de spanning van het bruin verlies waardoor je niet kunt slapen?
Nee geen werk gelukkig... Ja puur spanning van het vbruinverlies... nu lichte menstruatie krampen....