Hihi lekker zn mocca taartje.. Ja dat doen wij normaal ook. De een de luier en ander de fles. Maar ik heb nu al paar x alles gedaan hihi en ml in weekend. Ben nu ook de fles ant geven. Dan nog ff slapen. Straks naar de verloskundige. Raar de laatste x toen we daar waren was ik nog zwanger. Ze kijkt mij en Jenna na. Is daar altijd 6 wk na bevalling Ow jenna verslikte zich. Tot straks meiden!
Jeeeeh een echte doorslaapnacht tot 07.30, eindelijk!! Dan komt het toch door het nieuwe patroon !! Nou weet nu wat ze lekker vind. Vanmorgen in eerste instantie weer borst gieren, ik denk dan maar liggend op bed voeden en ja hoor ze dronk weer, een heel opgeluchte mama, ik wil nog geen afsluiting van life voedingen!! Raar wakker worden eerst door de wekker ( willemijn was de afgelopen tijd de wekker), beide niet weten waarom de wekker ging, en daarna wakker worden zonder Vl. In bed...even weer wennen Baal wel had een heel leuk setje gezien voor willemijn, ,uitverkocht. Grrrr Straks de wijkverpleegkundige die komt kijken hoe het nu gaat met de vaste maaltden
Haha wij hebben een opnemenpakket en tlc das echt genieten 's nachts want overdag heb ik toch geen tijd om tv te kijken en 's avonds kijken man en ik altijd series...
sow Jenna ligt al 40 min in eigen bedje zonder kinderwagen bak. Gisteravond ook tot 00:15uur. Toen laatste fles en toch maar bij ons laten liggen in de bak hihi Yippie, ik kan het toch, normaal legt mn man haar in bedje, vind het zo zielig haar boven in bedje te leggen maar de laatste tijd was ze huilerig enzo en ik had zoiets mss teveel prikkels hieronder in de box. Ik heb wel meteen boven wat opgeruimd en me gewassen dus mss vond ze veilig gevoel dat ik nog boven was. Ben benieuwd hoelang ze het volhoud
Hier zit ik nu beneden alweer maar dit x met dochterlief... Volgens mij heeft ze een beetje door dat er iets gaat gebeuren ze is heel aanhankelijk en wilde als baby bij me liggen terwijl ze normaal heel zelfstandig is en alles zelf wil doen... Ook de de hele dag op schoot gezeten... E ik hoorde haar buikje rommelen dus maar even een broodje gegeten ik had ook honger beneden zometeen lekker naar bedje brengen en hopelijk nog even slapen... Morgen ziekenhuis voor inwendig onderzoek dus dan weten we weer meer...
Pff ik wil slapen ... Vanaf half 1 is ukkie al wakker en ik dus ook Ik sliep pas half 12/12u Ukkie nu maar in de box gezet en ik lig met mn dekentje op de bank. Dan maar hier slapen
Nou ik kan me hier denk ik wel melden Mijn dochtertje is alweer een paar dagen aan t spoken snachts. Ze heeft al.sinds ze 4 weken is geen nachtvoeding meer maar nu toch maar 135cc gegeven. Even leek het erop dat ze gewoon door zou gaan met spoken maar nu valt ze toch in slaap naast me. Hmmm.zouden we weer aan n nachtvoeding vastzitten ? Nou heb ik trouwens wel liever dat ik er 1x uit moet.voor n flesje dan 1000x om een speen te geven of om haar in slaap.te wiegen.
Be happy der is niks van te zeggen wel nachtvoeding geen nachtvoeding... Wisseld hier nog steeds af, vannacht hier 03.00, hoorde haar al een tijdje zuchten en steunen, en weet dat dit uiteindelijk huilen wordt, maar dan ligt ze rustig 2 buur wakker, dus beter eerder fles derin Mamachantal ik zie aan je onderschrift een nieuwe datum... Ohh spannnend Fee88 thjac best mogelijk boor dat ze wat dor heeft Hier kolven aankleden hondjes uitlaten en straks babyzwemmen, voor de verandering gaat opa vandaag mee, normaal oma, maar die gaat met mijn schoonzusje naar de vk fijne dag!!
8 april... HOPEN dat het nou eens doorgaat... Hier een wonderbaarlijke "goede" nacht gehad... 19:30u bedje 23:00 100cc, wou niet meer... 03:45u 100cc, wou niet meer... 07:40u wakker  Jaloers op doorslapers... ooit zal hij dat ook doen hihi
Nog maar 3nachtjes dan beginnen ze met inleiden zo spannend had een vingertopje ontsluiting vandaag dus begin niet helemaal bij nul maar nog wel met tabletjes... Even morgen afwachten want de ctg was vandaag weer te vlak en ze reageerde niet goed op harde buiken dus morgenochtend nog een x m'n bloeddruk was ook flink hoger hele zwangerschap 110-70 dinsdag ook nog, nu 130-90 hopen dat ik vannacht eindelijk door kan slapen
Nou meiden ben opgenomen, werd heel beroerd vanmiddag dus moest terugkomen en ze vertrouwden het toch niet helemaal... Bloeddruk was we weer goed maar hield veel vocht vast hoofdpijn en overgeven dus toch voor de zekerheid opgenomen... Nu waren mijn man en kids er met bezoekuur en daarna weer hoofdpijn dus bloeddruk gemeten weer e hoog... Waarschijnlijk blijven tot maandag en dan dus inleiden... Kan ik wel lekker bijslapen maar nu dus ook volledige bedrust... Ze zijn we streng maar is ook wel goed voor me maakte me blijkbaar veel te druk... Krijg nu ook wat om te slapen dus waarschijnlijk lezen jullie me niet vannacht ... Lig trouwens alleen op een 4 persoonskamer wat een luxe eigen doche etc dus als ik toch wakker word kan ik met een gerust hart even douchen... Houd jullie wel op de hoogte maar heb iig de zekerheid gekregen dat volgende week ons meisje geboren wordt... Vanochtend de naam nog even veranderd haha maar we zijn er nu allemaal blij mee...
Oh spannend fee!! Ben benieuwd!! Shit he dat je daar moet blijven maar kunnen ze je wel in de gaten houden! Pff hier eerste x alleen. Jenna en hond bo zijn logeren bij mn ouders want wij gaan morge al vroeg weg om de nieuwe auto op te halen. Konijn heb ik mee na boven genomen staat naast me. Anders is die ook zo lang alleen. En ik vind het gezellig hihi
Pfff hier ouderwetse pittige avond gehad... 15:30-21:30u met hem gezeten. Wou niet slapen, niet drinken, geen tutje... Arm schatje... Het is uiteindelijk gelukt Reuze benieuwd hoe de nacht gaat.