Ja maar hij mag wel opnieuw gedaan worden zie ik maar hij is toch niet van mij dus dat maakt me dan niet zo uit haha wat voor lamp heb jij?
Ik heb van die lelijke spotjes 1 van de 3 is er stuk en 1 gaat er bijna stuk die flikkert. En jij? Hier moet plafon ook gedaan worden last van vocht gehad in de hoek.. jak
Hier Zitten er van die lelijke grote inbouwspots in echt niet om aan te zien 😜😁😱😓😝
Ja komt dichtbij! Hadden iets gevonden wat het mogelijk zou kunnen worden, maar z'n vader blijft 'm maar tegenpraten en nu wil hij niet eens meer gaan kijken.. Ik word er stapelgek van!
Grrrrrrrrrrrrrrr gratis af te halen voor 1 nacht een vervelend mormel... Ik wil slapen ik ben uitgeput
Hier ook nog steeds een kind dat het al 4 weken lang leuk lijkt te vinden om wakker te worden 's nachts zo'n 4 à 6 keer om vervolgens naar z'n buik te draaien en vanuit het niets het op een krijsen zet omdat ie niet terug komt. Ook wordt hij zonder dat hij draait wakker en dan is het ook krijsen. Heb er net maar weer fles ik geduwd, want ik ben wanhopig na 4 weken minimaal slaap en toch 32 uur werken. Heb keelpijn en door mijn verminderde weerstand (wederom) een ontsteking in m'n kaak opgelopen. Mag dus weer naar de kaakchirurg. Hij is bijna 9 mnd. Als hij dan 's nachts zo wakker wordt, word ik de laatste week echt gefrustreerd. Kwaad zelfs. Mijn partner zegt: je moet niet zo opgefokt doen, want het is nou eenmaal niet anders. Lekker makkelijk gezegd. Iemand nog tips? Volgens mij hebben we alles al geprobeerd, maar wie weet. Bedankt in ieder geval voor het aanhoren.
Waaah heb echt bijna niet geslapen maar ben blijven liggen nog 10 minuutjes dan weten we of we mogen komen en als we kunnen komen snel douchen en aankleden want mijn opa is hier dan om half 7 om ons naar het ziekenhuis te brengen!!! Spannend... hihi dit is de eerste mijlpaal voor vandaag of we kunnen komen... dan mijlpaal 2 of er meer ontsluiting is bijgekomen en anders pilletjes wat lijd tot mijlpaal drie doen ze wat of niet .... ik neem mn ipad mee en aangezien er maar een paar mensen zijn die weten dat ik word ingeleid (leuk he die reacties oooh het kan nog wel 5 weken duren ) zal ik mijn updates onder jullie verspreiden als jullie het niet erg vinden haha... ben al lang blij dat ik het geheim heb weten te houden