Bedankt voor de reacties ik ga lekker slapen hoop ik hihi hoop dat ze nog een nachtje wacht... Maar heb wel regelmatige harde buiken... Net nog even ctg gehad want ze bewoog niet meer maar dat komt door de keiharde buiken... Ze zijn goed te doen hoor maar komen wel elke 6 minuten ong... Alleen nog niet echt pijnlijk... Hopelijk doen ze wat maar het is meer activiteit dan toen ik vanochtend binnen kwam morgenochtend word ik vroeg gewekt om te douchen en dan weer ctg en inwendig onderzoek...
Hier flesje... hopelijk laatste hihi. Hij heeft zijn duim ondekt... dus kan zichzelf troosten tegenwoordig... We zullen zien...
Fee: hopelijk gaat het morgen ochtend echt beginnen...!! KiRaSeSe: Hopelijk het laatste flesje. Kiann lekker duimen en mama lekker slapen
Jeeh flesje al gehad maar om herhaling van gister te voorkomen nu even gewacht tot ik zeker wist dat ze slaapt, ( anders lig ik net in bed en begint ze weer, altijd erg fijn) Zelf troosten, speen aan tutlap en die weet ze gelukkig blindelings te vinden, tenzij handige Harry speen uit bed gooit Weltrusten!!
Hooi ook nog wakker hier, kleine aan borst. Me man werkt nachtdienst ( saaaaii) ik kan niet in slaap vallen
Dat wakker blijven zal niet zo'n probleem wezen.. Dat ik zo'n ticker niet geplaatst krijg whaha.. Das meer frustrerend Maaruh, goeiemorgen! Linneke is de naam waar je t mee zal moeten doen haha
Pff ik ben de hele nacht al bezig met buikhe masseren. Net schone luier gedaan. Ml had de fles al klaargezet. Op mijn nachtkastje :s. Vraagt ie ook nog of er wat is. Heb niks gezegd maar vind t toch lullig. Hij slaapt al uren als een roosje terwijl ik ons meisje rustig houd. Ben zelf ook helemaal kapot. Heb m al een paar nachten ontzien. Sorry hoor ff klagen. Verder is tie wel lief hoor.
Ik las van de week nog dat mannen echt balken ipv planken voor hun hoofd hebben en dat je ze niet moet laten nadenken maar gewoon direct vragen wat je van ze wilt.. Succes
Bedankt linneke. Ik ben alleen ontzettend eigenwijs. Ik vertik het om daar iets over te zeggen. Achja we hebben ook even een pittige tijd hier. Morgen een kus en t is weer ok. Ff klagen hier helpt ook.