Hoi dames, Ik heb me hier ondertussen al een aantal dagen niet meer laten zien in dit topic. Helaas betekend het niet dat ik ondertussen wel goed kan slapen 's nachts... Heeft er meer mee te maken dat zowel m'n smartphone als m'n laptop zijn overleden en op het moment worden gerepareerd
hier ook weer klaarwakker! Werd wakker met gangnam style in mijn hoofd haha! heel irri als je verder wilt slapen. En nu snurkt mijn man de sterren van de hemel. Jullie nog trucjes om hem weer stil te krijgen zonder em wakker te maken?
wat ik altijd doe is ff mn hand op zn rug, of zn hoofd heel rustig omdraaien.. hoop dat je inmiddels al weer slaapt!!
haha ja ik ook! Heb uiteindelijk voor de niet zo subtiele manier gekozen door even flink te stompen! Hielp goed!
Ik wacht op me ventje tot hij thuiskomt. Net klaar met enveloppe printen... Incl postzegels liggen die klaar... Nu wachten op de kleine zodat kaart gedrukt kan worden
Net thuis van een feestje. Mijn man is al gaan slapen, maar ik moet altijd even niksen daarna. Anders kan ik echt niet slapen. Hopen dat ie niet weer gaat snurken
Hier ook nog wakker, nou ja eigenlijk weer wakker, heb wel even geslapen van 12 tot half 2 ofzo. Veel harde buiken en krampen .........