nog dames wakker??

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vvlinder, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavang

mamavang Niet meer actief

En als er dan toch geklaagd mag worden :cool:
    Auw, kheb al vanaf 12 weken bekkeninstabiliteit
    nu ben ik t beu (32w3d nu)
    Alles doet me zeer..
    En t meisje in mijn buik is volgens mij bezig met de opnames:
    Help, mijn baby is klusser..:p
    Druktemakertje :D

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Sanne een tip,gewoon zeggen wat je verwacht, ik heb hier ook ijdele hoop dat hij dingen zelf doet.. ( als hij een enkele keer wakker wordt snachts dt hij spontaan zijn beurt doet, of smorgens na een helse nacht dat hij er uit gaat ( hij heerlijk de nacht geslapen heeft) nee het zijn mannen, die missen werkelijk een stukje... Dus gewoon duidelijk zin en aangeven schat kan jij een poosje, ik ben ook moe en wil graag slapen... Voorkomt een hele hoop irritaties...

Werkelijk niet te geloven draak is het, gillen, zelf laten troosten, wakker begint te kletsen luid, ik naar beneden, flesje opwarmen wordt ze rustig... Onneembare toch niet... Ik weet echt niet meer waar ze last van heeft... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

3. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Ze vind het gewoon erg gezellig 's nachts met mama ;)
    Dank je wel :D
    Ik ga weer een poging wagen. Trusten meiden...!!

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hè meiden hier ook wakker ;) krampjes zijn gestopt helaas.... Nu maar hopen dat het voldoende was maar durf eigenlijk ook niet te hopen ;) @ fidel mijn dochter heeft haar eerste jaar bijna compleet doorgeslapen en vanaf de dag dat ze 1 werd niet meer... Ook geen idee waarom maar nu niet zo erg want we zitten in een ik word 's nachts wakker ritme ;)... Wij hebben haar gelukkig wel zo ver dat ze water drinkt 's nachts het was even doorbikkelen en een paar nachten minder slaap maar water is zo ideaal en ze had alleen maar dorst... Dus dat flesje staat nu in haar bed, soms pakt ze hem zelf meestal kan ze hem niet vinden en geven wij hem dan slaapt ze verder... Behalve als ze denkt als ze denkt dat het ochtend is ;) neje toe?....

Slaap lekker meiden ga ook nog een poging wagen, heb met mezelf afgesproken dat ik er om 5 uur mag m te douchen en daarna de vk bel :)

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Net fles tijd geweest, nog ff pitte...
    Truste meiden!!!

6. p1982

p1982 Niet meer actief

hier ieder uur zie k.lig met 2 andere op.zaal in t ziekenhuis.pff
    hopelijk vandaag naar huis

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier 00:00-06:45u...
    Ik heb elk half uur gezien met zijn zeehondenblafje...
    Arm schaapje...
    Hopelijk word snel beter!!!

Fee succes weer vandaag!

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Oeeh das zo vervelend mijn dochter had het laatst ook... Zou sneu en het klinkt zo vervelend :( succes

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vanaf de 2 uur wel doorgeslapen, maarja wekker die 05.30 afgaat voor Vl. licht aan etc pfff vanmiddag ook even plat

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Linneke:wat rot zeg. Om dezelfde reden ben ik hier mee gaan schrijven. Ik kon nietgoed slapen door de pijn en de drukte in mijn buik. Ik heb nu een geweldige baby (heerlijk rustig) alleen de bekkeninstabiliteit is gebleven.
    Fee: succes vandaag. :D
    Kirasese: het gaat nog steeds niet zo goed met je ventje he. Wat naar zeg. Doe hem maar een dikke digiknuffel van mij en mijn meisje. Misschien helpt dat ;).

Ik heb mijn man toch uitgelegd waarom ik zo deed. Hij had het flesje erneer gwzet zonder er bij na te denken en was weer in slaap gevallen. Hij heeft sorry gezegd. Hij had het niet zo bedoeld en wilde haar best voeden. Ach het is ook wel zielig voor hem, zo'n hormonster in huis :D

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Super dat jullie gepraat hebben!!!

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Hihi ja. Heb echt nog last van mijn hormonen. Ben nog helemaal niet mijzelf. Kan nog steeds huilen om niks. En ik moet mijn bevalling ook nog echt verwerken. steeds over praten nog. Hadden jullie dat ook?

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Soms idd huilbui, is opzich mega veel want huilde nooit!
    En praten over bevalling... jazeker... was me er 1 pffff.

Blijven pratrn is zo wie zo altijd goed!!!!

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Twaalf uur te laat (;)), maar ik sta heel hard terug te zwaaien!

15. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    haha hier zijn die hormonsters ook nog hoor :))

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ok fijn om te weten. Ik had zelf eerst helemaal niet door dat t toch wel heftig.is geweest. Er is zoveel langs me heen gegaan. Merk echt dat ik het een plekje moet leren geven.
    En de ene dag heb ik veel meer last van mijn hormonen dan de andere. Nu zal mijn slaapgebrek er ook aan bijdragen. En iets meer rust na de bevalling ook. Achja.ik moet in ieder geval volop genieten van onze meid.

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe zou het met Fee gaan...

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Sanne 9 maanden ontzwangeren noemen we dat gewoon lekker aan toe geven, ik had het vandaag ook nog met mijn moeder over de bevalling, de foto's terugkijkend heb ik ook waterlanders!!

Fee het is goed stil, volgens mij is ze aant bevallen !!

@ hier misschien ben ik achter de onrustige nachten.. Buikpijn lichte verstopping, ze maakt de hele week harde drolletjes, nu al een aantal dagen zonnebloem olie door de melk, vandaag weer lekker smeuïg en nu veel beter geslapen overdag en veel vrolijker!! Ik hoop dat dat de oorzaak was pfff

19. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hoop met je mee!!!!!

Hier mega snotneus... dus was drama te bed krijgen...
    Maar is gelukt...
    Heet badje, spray, neus leegzuigen...
    Maar hij bleef huilen... en huilen = veeel snot...

En oudste is er ook en ML werken...
    Dus was een uitdaging...

Mag weer trots zijn op mezelf :D

20. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Okee gerustgesteld. Bedankt.

Ik vind het verdacht stil rond fee! :D