Ja denk er maar niet teveel aan, dat komt goed. Mss stom dat ik het zeg maar ik gebruik Bach bloessums. Mn sm heeft zn mix gemaakt ook voor angstgevoel ed en helpt me. Mss iets voor jou?
Truste dames! Het mupje heeft vandaag een slaap dag haha. De sab simplex is weer ant werken gelukkig Hopelijk slapen jullie lekker!!
Fee gefeliciteerd !!! Vlinder weltrusten ! Ik ben laat net de laatste kolfsessie, bezig met foto's plaatsen op fb voor Vl. ( ik onderhoud zijn fb )
Hahahaha geweldig!!!! Hier slaapt kleine vanaf 19:00u en net poging fles... Na 80-90cc was die het zat en wou slapen... Ik heb beleid... maak hem 5x wakker (door aaitje over wang of handje vastpakken of ff blazen of iets) en daarna leg ik hem op bedje. Is gaan slapen en nu is dus afwachten... zal wel nachtvoeding worden dus Truste dames!
Zo irritant... je ligt heeeerlijk warm... Moet je plassen... zucht... hahahaha *rent de trap naar beneden...*
Dit keer niet voor niets gelukkig... Als kleine slaapt doen jullie enigsinds zachtjes of gewoon normaal? Ik deed eerst altijd mega zachtjes door zijn 13u krijsen per dag. Dan ben je blij dat hij slaapt... Nu probeer ik echt op te letten normaal te doen. En gaat eigenlijk prima. Slaapt goed door of weer goed in. Nu echt truste...