nog dames wakker??

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vvlinder, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ben nog steeds wakker...

Waarom ben jij nog wkkr?

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Daarom ga ik standaard honden uitlaten, melk in de vriezer zetten, wasmachine aan, PLASSEN lichten uit en op bed;)

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Overdag doe ik gewoon, snachts ook wel, tenzij ik haar net op de babyphone gehoord heb, bijvoorbeeld zuchten, omdraaien etc dan doe ik wel zachter.. Ik doe overdag expres luid, stofzuigen trap op en af etc.. Moet ze maar aan gewend zijn,scheelt int begint lag ze op onze kamer, raam stond altijd open en de buurman klust bij, is automonteur dus altijd stond er wel iets aan, radio compressor motor van auto's etc..

Dames ik ben klaar met kolven, weltrusten !!

4. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Oeps beetje late reactie :)
    Maar ik was om 21uur thuis van sporten en dan wil ik altijd eerst ff zitten en dan eten maken (eet altijd het echte avondeten pas na het sporten), eten, vaatwasser in en uit ruimen en ff lekker douchen. En dan ben ik dus nog klaar wakker :D
    Dus net ff lekker een enge film gekeken en lig nu pas op bed.

Hier is het trouwens zo dat zodra de kids eenmaal liggen te slapen, ze overal doorheen slapen. Komt omdat vriend en ex expres "geen rekening me ze hielden" toen ze nog baby's waren. Dus hier doen we meestal wel ff de tv wat zachter e.d. Wanneer ze naar bed gaan (hun kamer zit precies naast de woonkamer en de tv staat aan de andere kant van hun muur) maar zodra ze slapen maakt het allemaal niet meer uit. Kunnen we zoveel herrie maken als we willen.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welke enge film? :p

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier wederom beneden met een ziek mannetje. De 3 e x in 4 weken tijd. griep, long onsteking en nu heeft hij gespuugd. Hij knapte zienderogen op van na het spugen maar toch maar naar beneden gegaan. pff en er is maar 1 bank dus ik mag lekker wakker blijven.. want in de stoel gaat niet met mijn brakke lijf. nou ja van de positieve kant, kan ik zo als ik echt wakker ben huiswerk maken..

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nachtfles... was te verwachten he... :)

Hoop dat iedereen lekker slaapt nu...

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Als hij begin van de avond zo weinig wou drinken, ja dan is die nacht fles te verwachten helaas. Hoop dat jullie nu allemaal weer lekker slapen Kirasese.

Hier wakker en in mijn stoel, denk dat ik manlief maar even ga vragen om er een uurtje eerder uit te komen kan ik nog even een uurtje plat voordat ik aan een dagje ziek mannetje, klein monstertje en eigenlijk mijn neefje ook , al weet ik niet of die ook echt komt met kans op buikgriep ( als colin dat heeft) .
    Neefje kon al 2x niet komen de afgelopen 5 weken vanwege ziekte, maar jah colin pikt alles mee nu hij op school zit. Terwijl hij ook wel aal naar kdv en psz is geweest.. toch verminderde weerstand ofzo.

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Nu dronk hij ook maar 100cc ipv 200cc...
    Zo gaat het nu al een tijdje sinds buikgriep.
    Hij heeft nachtvoeding nie nodig maar kan slaap niet pakken als hij wakker is.
    Ook niet met speen helaas... enkel zijn duim maar als hij eenmaal voorbij bepaald punt is zijn de armen te onrustig om die duim op plaats te houden... :)

Dus na 60-100cc altijd weer coma... of flesweigering... tja...

Blijft een uitdaging he... die kids... :D

Jij sterkte!!!!!!

10. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hoeveel melk ik nu al weken weggooi op een dag...
    Is echt niet meer te tellen... :(

En nu ligt hij wakker in bed te hoesten en kreunen...
    En als ik hem pak, drinkt hij 10cc en weer coma/flesweigering...

Arm kindje... wou dat het eens meezat voor hem... en ons...
    Wil ook eens 1 week een echte baby die gewoon happy is en geniet van alles... :)

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Digi knuffel.

hopelijk knapt hij snel op van de buikgriep!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Flesje en dame is nog wakker... Fijn.. Eigen schuld moet ik zelf maar eerder naar bed toe gaan.. Hmm
    Ben momenteel vreselijk druk in me hoofd ivm haar verjaardag nog 9 dgn !!

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hoi meiden! Ben gisteren om 14.10 uur bevallen van een mooie gezonde dochter :)... Eerst dus 2 dagen 3x pillen maar die deden niets... Dinsdagsmiddags was het nog steeds hetzelfde... Geen verandering dus de volgende ochtend woensdag zouden we beginnen met een balloncatheter, dinsdagavond nog 2x ctg omdat ze wat dipte na een harde buik en bij de ctg van 23.00 uur kreeg ik redelijk pijnlijke harde buiken... Die duurden een half uur toen waren ze weer weg... Vk gekeken en ik had krap 1 cm ontsluiting maar nog steeds niet helemaal verstreken en wel stug...

De hele nacht heerlijk geslapen echt heel vast en maar 1x wakker dus de volgende ochtend zei ik al er is niets gebeurd heb alleen maar geslapen... Voor de zekerheid nog even voelen en ik had krap 2 ze kon net bij mijn vliezen maar gek genoeg zat het hoofdje niet meer laag genoeg... Dus de vpk duwde op m'n buik terwijl de vk mijn vliezen brak.. Dit was om 6.30 uur daarna gebeurde er wederom niets dus aan de weeenopwekkers rond 8.00 uur maar ons meisje dipte extreem en vaak... Dus er weer vanaf toen vloeistof in m'n buik aangevuld en om 9.30 weer aangezet nu ging het goed! Van 9.30-12.30 gebeurde er helemaal niets terwijl ik goede en pijnlijke weeën had... Om 22.30 pijnstilling en om 13.30 hield ik het niet meer... Wat een pijn ondanks het pompje dus eerst het pompje omhoog...

Maar 5 min later persdrang, ik dacht nog dit kan niet.... Net als de vk maar ze ging voelen en ik was binnen een uur van krap 3 naar volledig gegaan! Mocht gelijk persen, er stond nog niets klaar kwa kleertjes enz ;)

13.50 begonnen en na 3 persweeen vloog ze er om 14.10 letterlijk uit! Ze zeiden nog stop maar daar was ze al, wist niet wat me overkwam... Was ook heel zenuwachtig want bij m'n oudste heb ik 1,5 uur geperst en is ze er uiteindelijk met een vacuümpomp uit gehaald... Dus voor elke wee vragen hoe lang nog ;) toen een spiegel erbij en ze hadden niet gelogen haar hoofd was bijna naar buiten... Hihi een heerlijke bevalling ben lekker uitgerust en maar 1 hechtingkje van een klein scheurtje wat een verschil! Ik kan gewoon rechtop zitten ;)...

Sorry voor het lange verhaa moest het even kwijt :)

Ze heet Philѐne Aimée weegt 3100 gram en is 48 cm een heel mooi fijn kindje... Maar wel heel goed op gewicht, geen smeer meer en hele lange nagels... Misschien was ze er idd klaar voor om geboren te worden met 37+2 en de jeuk is zo goed als weg!!

Bedankt meiden dat ik in dit topic m'n verhaal kwijt kon, en er zullen ongetwijfeld vele verhalen volgen ;) op naar de heel andere soort slapeloze nachten :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,7 KB
      Weergaven:
      7
  14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0