Oeps, ik had het ook verkeerd gelezen... Ik dacht dat je met je been vast zat in een stoel... Sorry, ben echt een muts af en toe Maar dat heeft best lang geduurd, hopelijk kan je nu lekker slapen...!!
Hier ook wakker kleine man ligt in het ziekenhuis dus ik slaap er ook maar je slaapt toch niet lekker op de.harde strechers
Hopelijk niets ernstigs?! Hier wakker geworden bom te plassen en met poepdrang, maar dat is een ramp op t moment
Oh dat is inderdaad ook niet echt fijn hè Nee gelukkig niks ernstig kleine man was aan het uitdrogen en ligt nu aan de sonde hoop vandaag gewoon weer naar huis te mogen met hem
Dat is niet zo leuk v voor jullie ze kunnen zo'n pijn van die doorkomende tandjes hopelijk slaapt ze snel weer
En nog steeds wakker... Ga maar (wéér) eens naar de wc toe.. Cynt hopelijk gaat het snel beter met je kleine man!
Hier ook drama achter de rug... Dacht dat kleine klaar was met verkoudheid... niet dus... Is weer helemaal opnieuw verkouden geloof ik... Wel 20x tutje gegeven en 3x voeding!!! Heb amper oog dicht gedaan pffff Dames sterkte met de kleintjes!!! Dat alles snel opknapt en nachtrust weer normaal is. En voor zwangere meiden... hopen dat het snel jullie tijd is... gezond en wel!
Nee, ik slaap helaas niet. Ik ben een weekendje weg. Alleen, naar een sauna. Ik had mijzelf zo voorgenomen dat ik tot 9 uur ging slapen maar mijn interne klok stond om 5:30 en daar ben ik letterlijk en figuurlijk ziek van. Ik baal er dan zo van dat, wanneer ik dan eindelijk de kans heb om eens heerlijk te slapen, dat het dan niet wil lukken en ik letterlijk het maagzuur krijg van de nervositeit omdat ik per se probeer om te slapen grrrrrr. Hetzelfde gevoel als; ik ga te laat slapen terwijl ik er vroeg uit moet dus ik moet echt wel nu in slaap vallen om aan mijn uren te komen. Aasaaaaaaaaaaaaarg!!!!!
Herkenbaar als totaal bent uitgeput zo graag wil slapen maar zo gewend bent geraakt aan een nachtspookje, ligt zij lekker te slapen, lig ik naar het plafon te kijken hmmm frusterend !! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen !!
Nou hier voedingskussen gebruikt als "grens" voor Kiann. Gisternacht lag hij voor eerst echt helemaal los in bed. Vandaag dus soort randje gemaakt, maar niet bij zijn hoofdje. Nu viel hij dus zelf in slaap als hii wakker was... En dat was best veel... dus ik viel moeiljk weer in slaap... 19:15u bedje 23:00u flesje 05:30u flesje 07:15u uit bedje Trots!
Wat een stilte.. Hoe zou het zijn met mamavanchantal en de operatie ? En fee hoe bevalt het moederschap?