Hoi meiden het is heerlijk!! Wat een verschil met mijn eerste ... ik ben al gaan wandelen en heb zelfs al weer gefietst en het is echt genieten ... We hebben toch besloten geen borstvoeding te geven om verschillende redenen oa medicatie die ik dan niet mag en de paniekaanvallen die ik ervan krijg... Eigenlijk ook de goede keus omdat ons meisje toch wat last heeft van moeite met drinken... ze bleef maar afvallen met flesvoeding... uiteindelijk krijgt ze nu al 1 dag met een 1-2-3 speen en dan op stand 3 en ze is behoorlijk aan het inhalen gelukkig ook aangekomen vandaag ... maar ze heeft gewoon niet genoeg kracht om helemaal zelf te drinken... Verder gaat het leven hier gewoon verder wel grappig met een 2e, waar je bij je eerste je eigen ritme compleet aanpast, past een 2e zich aan aan het bestaande ritme... De nachten gaan redelijk goed nu met de andere speen de nachten hiervoor veel krampjes en dus achteraf gezien honger... Maar we genieten volop...
Hmm moet toch terugkomen op m'n eerdere bericht... Het gaat toch niet zo goed philene wil niet goed drinken ook niet meer met de 3 standen speen... Ze is zo snel moe het is 2 slokjes en dan is ze moe... Verder als ze met de 3 stand drinkt spuugt ze de helft er weer uit... Gaan nu difraxflessen proberen... Daar komt bij dat m'n oudste dochter flinke grie heeft en dus 's nachts ook niet slaapt... Dus nu heb ik een huilende baby die bij papa boven ligt en ik zit beneden met dochter op de bank... Dat wordt een interessante laatste kraamdag... Zit er zelf emotioneel ook behoorlijk doorheen... Voelde me lichamelijk zo goed dat ik van alles ben gaan doen maar kon dat eigenlijk helemaal niet aan...
Rust rust rust!! Schakel Fam. In om je te helpen nog, want anders loop je jezelf voorbij.. Hoop dat de diffrax helpt! En beterschap met je oudste Hier wast ook al, mijn meisje is ook ziek, gister koorts vannacht ieder uur wakker, vanmorgen gilbuien.. Pfff
Pff ik kom hier niet meer zo vaal sinds we op fb zitten? Mss voor Fee ook een idee om toe te voegen op fb? Zijn we allemaal compleet. )