En dat zeg je niet in het andere topic GEFELICITEERD! Hier dus nóg een nachtbraker. Viel nét rond drieën in slaap, maar smurf wou er om half vier weer uit! Gaaaaap
Sorry hihi Heb het goedgemaakt hoor, enne edit ze is net in slaap gevallen dus ik ga gauw plat ( camera in der kamertje) Bekijk bijlage 319920 Truste
Camera beeld hier Http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/902015_362058573899330_1827624048_o.jpg
Ik moet zeggen wij hebben een aparte camera dan die bij een babyphone hoort hoor, dit is eigenlijk een bewakingscamera die we al hadden voor de zwangerschap
Nee voedingskussen ligt op okselhoogte en onder zijn voeten. Overdag is dat, hij wil randje voelen (Ingebakert geweest)
Ja nu je het zegt zie ik dat er wel interug Slaapt hij nu in een zakje oid? Ik hadeerst een pacco. Nu zakje met mouwen.. Gaatgoed
Goed zeg hier ook de pacco, pas rond 6 maanden af kunnen bouwen bleef wapperen... , probleem was ze is een voornamelijke buikslaper, mazzel dat ze pas laat leerde om te rollen !!
Hier ook pacco inderdaad. Nu gewoon in slaapzak. Eerst tijdje in kinderwagenbak gelegen, nu dus met voedingskussen. En dat uitbreiden tot los in bedje
Wat is wijsheid? Dochterlief was niet lekker, dus net even gecheckt. Ze lag op haar buik in een rare kronkel, dus teruggedraaid. Ik voelde dat ze nat was. Maar ze sliep wel meteen. Laten slapen of verdrogen?
Tja... mijn moederhart zegt VERSCHONEN... Maar verstand zegt laten liggen haha Slaapt ze makkelijk in als je der wakker maakt?
Nee zou flesje maken, verschonen en ff klein flesje ofzo? Sterkte!!! Ik zo naar huisssss... weer 8u werk erop zitten
Zo, verschoond, wasmachine draait. Ze zat tot dr oksels onder de diarree Ze ligt in bed,maar wil nog niet echt slapen. En slechthorende man heeft nog niks gemerkt