Ja mannen zijn in algemeen erg selectief doof Hier was ML gisternacht sneller dan ik. Speentje erin en hij sliep door. Trots op hem Hoop dat je meisje al slaapt! Ik nu bedje in tot 07:30u, dan komt ML thuis van zijn werk en heeft zoontje opgehaald bij oma
@kirasese pittig zeg die nachtdiensten! Wat doe je voor werk? Ik moet straks ook weer geloven aan nachtdiensten Wel grappig, toen ik zwanger was zat ik heel veel op dit topic omdat ik toen voor geen meter kon slapen. Nu zit ik hier snachts niet meer, want iedereen slaapt hier, incl zoon
Hondengeleider in de beveiliging Dus echt 95% nachtwerk Ik werk daarom ook maar 3 diensten. Sla elke keer nachtje over en heb wel dagdienst als mama Nu geslapen van 05:30u tot 08:00u Vanavond weer lekker optijd naar bed Kiann heeft van 19:00-23:00-06:30 geslapen bij oma Gaat gelukkig vooruit nu
Ik kocht op mijn 20e mijn oudste Hector (inmiddels 7jr) Daar ging ik puppycursus mee doen... Dat was op KNPV (politiehonden club) toen stroomde ik door naar politiehond. Zat toen medisch thuis na dienstongeschiktheid landmacht. Heb 1jr thuisgezeten door mijn rug na dienstongeval. Toen moest ik bedenken wat te doen... Toen heb ik van me hobby mijn werk gemaakt. Betaald krijgen om met hond te wandelen en trainen
Wauw echt heel stoer kirasee! Lijkt me wel pittig nachtdiensten... En die camera"s stiekem wil ik er ook eentje maar ben bang dat ik er dan de hele tijd op ga kijken... Hier helaas slecht nieuws... Had zo'n pijn in m'n kuit weet niet of ik dat verteld had maar na 11 dagen nog niet over dus vanochtend toch de ha post gebeld moest gelijk komen... Gisteren was mijn been dik geworden en werd ik benauwd en kreeg verhoging... Via de hapost gelijk door naar de seh waar bloed is geprikt en mijn waarden (weet zo niet welke) waren sterk verhoogd... In combinatie met mijn been bijna 100% zeker dat het een trombosebeen is... Daarbij benauwd maar heb ook astma dus is even afwachten maar ze vermoeden nu ook een longembolie... Aangezien de ct scan stuk was en morgenmiddag pas gemaakt wordt ben ik opgenomen omdat de longfoto's geen uitsluitsel gaven... Eerst op de longaandoening opgenomen met 3 anderen hele oude mensen die aan stuk door moesten hoesten dus ik zag mezelf al liggen zonder mijn meisje en ook niet kunnen slapen... Uiteindelijk hebben de lieve zusters kunnen regelen dat ik op de kraamafdeling kwam op een eenpersoonskamer, dezelfde als waar ik lag toen ik ingeleid werd omdat er verder niemand is... Een mijn meisje mag bij me blijven gelukkig!! Dus morgen hoor ik definitief of het trombose is door de echo heb al wel bloedverwanten en een koud gekregen... Nadeel van de bloedverdunners, is was alweer gestopt met vloeien en nu weer volop maar goed het is voor een goed doel laten we maar zeggen ... Nu ga ik lekker slapen m'n meisje slaapt ook heerlijk in haar wiegje
Fee beterschap en sterkte!! Gelukkig is je meisje bij je!! Mss stomme vraag nu maar zou je het fijn vinden om bij ons op fb te kletsen?? Stuur me dan ff een privé berichtje.. is echt gezellig!
Jeetjuh Fee, wat heftig Fijn dat je meisje nu lekker bij je mag blijven...!! Hopelijk voel je je snel beter...!! En kom idd gezellig met ons mee praten op fb
Pff wordt er 1 nachtvoeding door het ziekenhuis gedaan... Lig ik uiteraard zelf wakker tot m'n meisje terug is
Ja waarom mag je dat zelf niet? Hier vroegen ze ook of ze hem anders uurtje moesten meenemen zodat ik eindelijk kom slapen... helllll nee!!! Nachtvoeding door hun... over me lijk
Opzich vond ik het wel ok hoor maar omdat ze te vroeg was moest ik een weekje langer door met tempen en wegen dus dat hebben ze gelijk gedaan en ze is 60 gram over haar geboortegewicht heen!!
Vanochtend echo van been, zei de echoscopist dat het geen trombosebeen was ik helemaal blij want geen trombose geen longembolie helaas een andere wending na de ct kwam de longarts en dus wel trombose en erger nog ook longembolie 3-5 dagen in het ziekenhuis blijven om medicatie af te stemmen en daarna een half jaar medicatie en controles op de poli... Sorry voor weer een ego-berichtje maar zit er echt even helemaal doorheen...