Ja ik weet het heb mn laptop op nederlandse tijd staan. Word gek van zoveel symptomen en toch negatief testen. Had 15 juli een miskraam na een zwangerschap van 11 weken, waar we 8 jaar voor hebben geknokt. Snap niet waarom ik nu symptomen heb en geen twee streepjes. Mn lichaam neemt me in de maling of kan het een late eisprong zijn en moet ik dus langer wachten. Kan hier slecht tegen pff
Vaak val ik vroeg in de ochtend in slaap maar niet zo lang. Ik kan sowieso moeilijk slapen als het licht is. @Sabrina: Sorry geen ervaring mee. Maar anderen vast wel...!!
Ja maar dan slaap je meestal niet echt vast he.... Toch nog veel wakker zo te zien, dacht altijd dat ik de enigste was, is wel gerustellend... Lig nu tenminste niet te draaien en te piekeren
Nou ik ga nog maar eens een poging wagen door een paar miljard schaapjes te tellen ofzo... Hopelijk ben ik uitgeteld voordat die stink wekker weer afgaat
Hier ook een. Manlief geeft ons meisje de fles. Maar dat gaat met zoveel lawaai en licht dat ik nu alsnog wakker ben. Met dezelfde knallende hoofdpijn als waar ik mee ging slapen
Ik ben weer wakker. Sinds 2 weken komt mijn mannetje weer om 3.30 uur voor de fles ipv 5.30 uur. Maar dan slapen we straks tot 8/9 uur