Zoontje ziek,al samen gedouche wasmachine staat al aan.offer dan mis ik wel een man die het effe over kan nemen.
Ik heb me de tv extra niet aangezet, gsm op het nachtkastje gelegd en in mn hoofd geprent dat ik moet gaan slapen haha. Is ook gelukt ben om 9 uur wakker geworden
Ik ben nu ff wakker moest plassen, en manlief kwam na bed was op de bank in slaap gevallen. Heeft last van de lucht ( heeft astma) vind ik altijd akelig pff. Is nog niet zo lang geleden dat hij snachts een aanval gehad heeft dus hoop niet weer.
ohh dat is idd vervelend!! hopelijk kan hij een beetje slapen en blijft de aanval heeerlijk buiten de deur!!! en nu lekker slapen jij
Pff ja Hopelijk ook, ben steeds ant luisteren na hem. Ja wil wel maar denk dat het nu niks word. Moet jij weer werken?
Ook wakker... manlief hoorde iets buiten en dacht dat bij ons vandaan kwam. Nu dus klaarwakker en zeurende ongesteldheidspijn en rugpijn...
Hier ook wakker. Twee huilende kindjes. Dus even bij ons in bed en na wat warme melk weer in het eigen bed. Wederhelft slaapt al. Ik dus nog niet.
Hier ook wakker, zit in nachtdienst. Laatst nachtje en over 3,5 uur alweer lekker klaar. Daarna niet naar bed maar vol spanning wachten tot het 10.30 is aangezien ik dan mijn eerste afspraak + echo bij de vk heb!
Spannend!!! Hier nog steeds wkkr... Manlief slaapt lekker en ik lig hier maar pffff Misschien ff naar beneden wat eten/drinken... Ahja is gewoon gewenning aan de komende nachtvoedingen hihi
Oeh voor jou ook een hele spannende tijd als ik je banner zie! Haha dit is inderdaad een goede voorbereiding om in het ritme te komen . Hoop dat je zometeen toch nog even lekker kunt slapen.