Spannend de eerste echo! Succes! Ja dan zien we je mss s nachts niet meer zo vaak he hihi. Zegt mn moeder ook al dan wen je er wel al aan om snachts wakker re zijn. Manlief is 6 uur vertrokken en ik lig op de bank met de hond, kruikje en deken erbij en nog ff slapen....
Zo dames, op na de volgende nacht! Hopelijk slapen we allemaal goed!! Truste! En voor degene die moeten werken, werk ze
Hopelijk wel...!! Maar ja, ik begin de hoop een beetje te verliezen. Volgens vriendlief kwam het ook omdat ik juist laatst steeds weer met m'n telefoon op dit topic zat. Maar ja, mijn telefoon is nu dus kapot en zit dus 's nachts niet op dit topic en nog kan ik niet slapen hhahaha Slaap lekker...!!
Haha ja dat dacht ik zelf ook al eens of dat als de tv nog aan staat. Maar ook toen ging het ff goed en daarna was ik weer wakker. Pff dan lig je al helemaal te draaien he als je niks kan. Ik stuur je morge een bericht terug ok.. Nu lig ik in bed en ben ik wakker haha
Hahha, dat schiet niet op. Ook wegleggen die telefoon Ja, ik lig me nu helemaal te vervelen 's nachts en mijn laptop is dus ook kapot en weg voor reparatie en om dan dit oude kreng op te starten (laptop uit de steentijd) heb ik dan ook geen zin in hhahaha. Ik ga deze zo ook maar afsluiten en nog even lezen en hopelijk wordt ik zo moe (yeah right ) Ik lees morgen je berichtje wel, slaap lekker...!!
Haha ja ga ik ook doen zometeen. Heb tv ook nog aan. Altijd als ik in bed lig kijk ik 24 kitchen Whaha beetje rustgevend voor me.... Ja dat kan ik me voorstellen... Haha nee eer dat je die mss opgestart hebt is het al morge. Is goed slaap lekker!!
Nog iemand wakker hier. Kan maar niet in slaap komen terwijl ik heel moe ben. De kleine ligt lekker te trappelen in mijn buik. Zijn we samen wakker Morgen om 7 uur de wekker weer. Heb al wat gegeten en gedronken net, evn naar Wc geweets, maar niks helpt
Zeer irritant. Gelukkig niet te vroeg maar wel druk de hele dag . En dan heb ik ook nog gedoe met ml. Sorry alst niet zo snel gaat ,zit op mn foon