Ben klaarwakker.....terwijl ik toch moe ben maar kan gewoon niet slapen.Is al weken zo en heb nu toch echt wel kringen onder mijn ogen en wallen.
Echt waar? Ik heb het nu al 2 dagen. Gisternacht nog 2 x onder de warme douche gestaan. Nu ook weer wakker geworden door de pijn. Zijn dit echt voortekenen oepsieee spannend Waarom kan jij niet slapen dan?
Het zou best kunnen je bent de 37 weken gepaseerd. Ik had bij mijn 4 kids altijd zodra ik dacht van dit gaat nog land duren dat ze de volgende dag kwamen. Zodra ik me er bij neer legde kwamen ze de volgende dag... Heel raar. Is het je eerste kindje? Mijn vriend heeft nachtdienst en ik vind het dan best moeilijk om alleen te slapen.
Helaas hier al 6d harde buiken na harde buiken... Ongesteldheidspijn en rugpijn is erbij gekomen. Voor alsnog geen doorzetting...
bij me 2de had ik 3 weken lang voorweeen :S ik dacht dat ie iedere dag kwam hahahah zo irritant. soms zakte ik dor me benen heen van de pijn
Oh dat lijkt me ook vervelend als je alleen moet slapen Mijn man heeft ook 2 x nacht dienst gehad nou ik wou het niet meer. Petje af voor de mensen die het niet erg vinden. Het is mijn 1ste kind ja Kirasesse vervelend he. Wat doe jij als je harde buiken hebt dan?
zo dames jullie zijn nog lekker wakker, al lees ik dat het niet de meest leuke dingen zijn waardoor jullie wakker worden iedereen ligt hier nu te slapen en ik ben fijn wakker... wachtend op de belletjes en rondes die ik moet gaan lopen.......
Hier ook 1 wakker. Onze uk werd net schreeuwend wakker. Vermoed een droom. Hij slaapt weer, ik ben wakker...
Eigenlijk niks.. wachten tot over gaat of doorzet Maar doe niks speciaals ertegen ofzow. Morgen afspraak VK, eens kijken wat er voor spannends gebeurt daaronder
Kirasese hopen dat ze je misschien wil strippen. Zo te lezen ben je al op de goede weg en misschien kan het strippen je het laatste zetje geven, alhoewel ze dat niet heel snel meer doen voor 40 weken. Ben je je slijmprop al verloren?