Nee eigenlijk (gelukkig) niet.....hahaha!! Ze hebben ook amper gepuberd. De oudste(zoon van 23) wel wat maar de rest niet.
Maar ik ga me bedje opzoeken de wekker gaat morgen weer vroeg. Veel plezier nog! Weltrusten en slaap lekker
Ik wil bij m'n vriend in Oostenrijk intrekken.. Ik had al naar de Nederlandse douane in Oostenrijk een mail gestuurd, kreeg ik een mooie mail in het Duits terug, maar daar werden we beiden eigenlijk niet veel wijzer van.. Ik weet eigenlijk vooral niet wat ik waar moet regelen.. (Hier in Nederland of juist daar in Oostenrijk) Ben echt nog een beginneling haha..
Jeetje kletsmajoren... gewoon mega veel pagina's door te lezen jn korte tijd!! Super foto's van de kids! Leuk!!!! Nou me mannetje is thuis, had vroege nachtdienst (wij werken 99% nachtdienst) dus nu bedje in en hopelijk slaapke doen Truste mensen! Vandaag hou ik plug erin, mijn man is vandaag jarig
Ja er komt inderdaad erg veel op je af als je wilt emigreren. Wij gaan naar Curacao maar ik moet ook nog 1 en ander geregeld hebben.Inmiddels zitten er nu 2 van onze (volwassene)kids al,we hebben een huis en ben vanuit hier al bezig met iets op te zetten. We willen ergens in Februari over. Op internet vind je erg veel info ook over emigreren naar Oostenrijk.: Emigreren naar Oostenrijk | verhuizen, vacatures, verblijfsvergunning, woning Google emigreren naar Oostenrijk.
Welterusten KiRaSeSe ! Ik ga verder met mijn taart....en dan de cupcakes opspuiten dus ben wel nog even bezig.Hopelijk ben ik daarna moe en kan ik slapen. Anders maar taart vullen en bekleden als het is afgekoeld en hier weer verder kletsen. Tot straks en anders tot morgen !!
nou druk valt wel mee... had er 1 om in bed te gooien, af en toe wat belletjes en 1 ronde.. dus valt echt wel mee,maar de ene x bellen ze meer als een andere x
ohjee allwoman.. wel veel blijven drinken hoor! want hoe minder je gaat drinken hoe minder je moet plassen enz... maar waar heb je pijn?
Hier 5 uur gewekt door m'n zoontje vanwege de fles. Hij ligt nu lekker te pitten en mama is klaarwakker. Manlief is net naar z'n werk gegaan.
Ben geopereerd eindelijk geplast.drink nu wel genoeg, naast heb de spieren daar nog niet helemaal onder controle. Wel weer even geslapen gelukkig!