Wakker zijn van de pijn niet, dat ben ik met je eens. Maar ik slaap echt al maanden zo slecht dat het echt begint te wennen, hoe stom dat ook klinkt.
Nu kan ik niet slapen...Derde nacht op rij dat ik om 3.00 wakker word en gewoon niet meer in slaap kom.Dan ook nog eens het gesnurk van mijn man erbij!Aahh!!Ben blij dat bij hem de wekker zo gaat,kan ik hopelijk weer slapen.
Ik ben rond drie uur in slaap gevallen..en was er om half 6 weer uit. Wat is dat ellendig als je niet slapen kunt
het rotte is dat je op een gegeven moment in je bed gaat liggen met de gedachte: ik kan toch niet slapen......en dan kan je ook niet meer slapen.Stom is dat he.
Ja ik zag er ook echt tegenop om na bed te gaan. Laatste dagen heb ik gewoon de tv aan gelaten hihi Soms doezelde ik ff in en was ik weer wakker. Ik werd er echt kriebelig van en voelde me lichamelijk ook niet lekker
@Vvlinder: fijn dat je al een paar nachten behoorlijk goed geslapen hebt.....hopenlijk blijft het zo!
Idd jammer! De wekker van mijn man ging om 5.30 en toen heb ik een poging gedaan te gaan slapen. Maar het is mij niet echt gelukt. Ik heb ook soms zo'n ontzettende last van rusteloze benen, vooral als ik niet goed kan slapen. En door dat gewiebel kun je nog minder slapen. Vreselijk! Hopelijk is komende nacht beter, moet morgen werken. Vandaag ook, maar thuis, dat is toch anders.