Ja ik herken het van een paar weken geleden. Het sloopt je echt, dus hoop dat het goed blijft gaan. Ben wel opgestaan en lig nu lekker op de bank met kruikje,deken en hond. Normaal sliep ik gewoon tot half half 9 in bed maar hond lief slaapt nu paar maanden of onder of op de badkamer en heb dan geen rust, en eerst sliep ze op hed. Dus dan leg ik me met haar nog op de bank.
Ben wel super moe, maar ben echt misselijk/ weeig dit is al de zoveelste nacht wakker En mijn wekker gaat straks om half 6 weer. Hoe komt het dat jij niet kunt slapen?
Ik heb al een tijdje last van obstipatie.. pff heel vervelend ben nu eindelijk een beetje van de misselijkheid af.. ik weet hoe je je voelt
Obstipatie wat vervelend zeg. Ik ben vooral avond nacht en ochtend misselijk overdag bijna geen last van.
Ik had precies hetzelfde. maar het wordt als het goed is minder. je krijgt er weer nieuwe kwaaltjes voor terug haha
tja helaas ben ik ook /nog / weer wakker ik heb het warm en dan kan ik niet slapen ik moet plassen maar geen zin om eruit te gaan en ook heb ik dorst hahahahhaha handig!! en ben zenuwachtig morgen 20 weken echo
dat zijn altijd mindere dingen ik heb meerdere malen snacht om 4 uur een ventje van 10 aan de deur gehad dat zijn mama weer opgehaald werd met de ambu zoo zielig . dushoor ze liever ook niet snachts
Ok hihi ik heb vandaag de laatste en dan lekker verlof..... Maar als ik vrij heb sta ik met mn man op en ga ik onder met de hond op de bank liggen hihi, voorheen sliep ze op bed maar sinds we van kamer geruild hebben en de verwarmings buizen knakken slaapt ze onder of soms zoals nu op de badkamer
oww das minder dannvoor hetbbeestje nounhier op de bank slapen niet te doen ( oke nu echt haat aan telefoontypen)