Heb net een lange mail naar mn gynae gestuurd, zo fijn alle prive gegevens van hem, en al mn vragen erin gezet, ben gelijk een stuk rustiger. Ik spring ff onder de kraan en ga dan ook maar eens slapen morgen weer vroeg dag. Truste allemaal (hoop ik) Groetjes uit Curacao
hier ook no wakker.... maar ja hier in Ottawa is het pas 21.45u... Sterkte voor iedereen die niet kan slapen, ik weet hoe het is...
Ga zo maar eens proberen te slapen; morgen weer vroeg dag. Sterkte met het wakker zijn! (Wel grappig trouwens, alle verschillende tijdszones die hier voorbijkomen: mensen in de middag, in de avond, midden in de nacht, en in de ochtenduren)
Hier weer wakker mijn oudste had in haar broek geplast maar die was bij haar zusje in bed gekropen dus had ik twee natte kinderen. Mijn man ligt nu met de middelste in de oudste haar bed en de oudste bij mij. Hopelijk is de pyjama party voorbij en kan ik slapen!!
Ik heb je berichtje helaas niet meer gelezen. Ik heb nog ff wakker gelegen en om kwart voor 6 ging de wekker van manlief weer, dus lig nu op de bank... Je komt ook uit limburg zie ik wat leuk.
Nou na een paar miljard schaapjes te hebben geteld heb ik uiteindelijk toch nog zo'n 4 uurtjes geslapen
ik 3 uurtjes en daarna nog 2 denk ik, lang leve national Geographic s'nachts ja ik woon in limburg, afkomstig van het belgische limburg en verhuist naar het nederlandse limburg
Haha ik had hier de 24 kitchen opstaan haha. Voel me ram wazig als ik niet goed geslapen heb maarja ben op pakketje ant wachten dan nog maar ff op de bank liggen.... Waar woon je precies? Als ik vragen mag
ik weet dat ik naar national geographic heb gekeken maar geen idee meer naar wat eigenlijk, zwangerschapsdementie? kheb je bericht gestuurd
Ik ben helemaal gebroken. De hele tijd in dezelfde houding gelegen door de delegatie katten op de bank Ik ben overigens een Veluwse die een paar jaar in het zuidelijke Heerlen heeft gewoond en mijn moeder (die daar heel wat jaren heeft gewoond) woont sinds kort in Vijlen. Limburgse connecties dus