Ja dat heb ik ook vaker gehad, bij mij begon het meestal na 17 uur. Echt erg. Is gelukkig nu weer minder
zucht ik heb wel ontdekt waarom ik niet kon slapen door de warmte !!!!!!want de kachel stond nog aan !!!! *vloekt in zichzelf &)(&))& mannen !!!! * kennen ook nix
nogal ja !! slaap ook liever kan het goed gebruiken na al diegebroken nachten al .... maar volgens mij denkt klaas vaak er anders over
mijn kat jankt nooit !!! ( vrouwtje ) alleennn ! wanneer onze dochter van 2 eenx bij oma blijft slapen dan gaat ze voor de deur zitten miauwen
Nou die van mij wel pfff heel de dag maar hij is zoooo lief gaat als een klein kind in me armen liggen om te kroelen
die van ons is nu net een jaar geweest ze wil altijd alleen spelen en dat ben ik wel zat ze heeft van die gemene tandjes en met me dochter spelen heel de dag haha
o dat heb ik ook vaak maar ik ga snachts niet eten drink dan wat water vult ook maja dan moet je weer plassen haha snachts eten is zo slecht ik heb wel krackers in huis voor als ik echt mega honger heb en er misselijk door word
nu???????? hahahaha ja ag mijn man is zo gek om sochtends een restje chinees op te bakken ( als hij vorige dag chinees heb gegeten ) en dan bedoel ik sochtends 10 uur ik word er altijd kotsmisselijk van