nog iemand wakker?? heb een eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenorme nachtdienstdip.. en dat al om half 3.. meestal kak ik pas in rond 5 uur, hoe ga ik in vredesnaam wakker blijven tot de dagdienst om kwart voor 7 komt..
Ja hier ook weer pfff Maar val wel weer zo in slaap volgens mij dus mocht ik niet meer reageren dan weten jullie dat hihi
Ja hihi ben nog wakker. Oh spannend he!! Nog 49 dagen begint nu toch te kriebelen. Wat leuk dat we even ver zijn
ben verpleegkundige op een psychogeriatrische afdeling,, de ene keer is het erg druk met rondspokende mensen maar de andere keer.. zoals nu dus.. pffff zo rustig dan denk je echt... leeft iedereen nog wel? hahaha. nouja, heb net de eerste al weer aangekleed en hier voor de tv neergezet, tja, als je om 19.00u al naar bed word gebracht heb je om 03.00u de slaap inderdaad wel uit! trouwens, heb al gedweilt, koekjestrommel leeg gegeten, koelkasten bijgevult, koffie koffie en nog een koffie gedronken, ik denk cafeïne cafeïne cafeïne.. maar het helpt niks! gelukkig is het de laatste nachtdienst, nu nog 3 uur en 3 kwartier totdat de dagdienst komt ik tel echt af
Pff soms heb je echt van die nachten erbij had ik ook vaker maar wat een geluk was dat wij met zn 2en ware nu door bezuinigingen zijn ze nog maar alleen. Ik ben helpende en mag niet alleen nachten draaien
O klinkt best pittig! Interessante richting, zelf mwd gedaan, maar spreekt me wel aan Alleen snachts werken lijkt me zwaar.. Leuk om te lezen over je activiteiten J denkt soms echt dat j de enige bent die nog wakker is he O vlinder t komt echt dichtbij he Hoe is t verder allemaal met j Hoe verlopen de laatste weken Las dat j verlof hebt! Fijn! Hoe ver ben j met de kamer ed?
dan heb je daarmee wel een mazzeltje ja dat je niet alleen in de nacht mag! ik zou ook wel graag met zn 2en willen zijn ja, soms is het hier echt niet leuk, op het moment hebben we een aantal agressiefe bewoners wat ik af en toe wel vervelend vind als ik alleen op de afdeling ben! tot nu toe gaat het goed, en het is al half 4
En daar ben ik weer.. Met buikpijn.. Maar nadat ik vorige week dacht weeen te hebben, denk ik maar weer dat het niks is nu. Alhoewel ik wakker word van de pijn. Ben rechtop gaan zitten en dan voel ik het minder. ML moet vandaag werken terwijl hij 9 weken vrij heeft.. Het zal toch niet dat ze precies nu denkt.. Ik kom!
Sterre hou je het nog vol? Ik werk zelf op een pg afdeling. Mag om 7.15 weer aan de bak. Hier om 3u al wakker door vriend zijn wekker. Pff kon niet meer slapen.
Fijn te lezen dat er nog meer mensen wakker zijn. Hier heeft zoonlief 40 graden koorts en besloten dat hij nu dorst heeft. heb ik hem net een schone luier aangedaan, plast hij deze in 5 minuten vol. Drama dat hij het potje vergeten was (hij is net zindelijk), arm mannetje hij zit zichzelf erg in de weg.
Mf, ik doe mn best hier om wakker te blijven. Kan jij hier niet gezellig met mn zoontje komen zitten?! En terwijl ik dat typ is hij op de bank in slaap gevallen. Nu hopen dat ik hem in zn bed kan leggen zonder dat hij wakker wordt dan ga ik zelf ook nog even slapen. Verwacht mn dochter rond 09.30 dus ik duik nog een paar uur mn bed in! Sterkte iedereen hier en slaap lekker hopelijk.
ja dit is dus ook een pg afdeling. ik houd het nog vol haha. is nu half 6, nog 1 uur en 1 kwartier dan komt de dagdienst ook al !! ben het behoorlijk zat op het moment. heb nu 3 nachten gehad maar de eerste 2 waren verschrikkelijk druk, en deze laatste nacht extreeeeeeem rustig ( t is nooit in balans he whaha )
Hier ook nog wakker, gaaaaaaaappppp. Haha. Hier lekker bezig geweest vannacht. Werk in het ziekenhuis. Om 4 uur een opname gehad, dus dat dip momentje valt mee. Laatste dingen en dan zo lekker mijn bed in. Nog 2 uur en 5 minuten.