ja dat dipje had ik wel deze nacht, vorige nachten niet, drukte want waren 2 mensen in mijn nachten overleden. nu dus extreem rustig. en als je dan alleen op een afdeling zit heb je ook niemand om mee te praten(of ik moet tegen mezelf praten) zit jij ook alleen dan of niet? NOG 1 UUR DAN IS DE DAGDIENST ER kannietwachten
Dames van de nachtdienst truste alvast! D83 ja opzich wel goed, aangezien ik niet zn super dikke buik heb ma volgens vk precies op schema word het toch moeilijker allemaal, blijft ja eigenlijk toch hetzelfde. Hier alles klaar, krijgen alleen het matrasje nog van een kennis en we moeten de naam nog aan de muur hangen en thats it. ) En jullie? Ja ik was er echt aan toe. Iedereen is natuurlijk toe aan verlof hihi. Heb laatste tijd last van krampjes en ongi gevoel. Word vandaag drukke dag, half 9 bij garage zijn voor nieuwe apk en 12 komt vann mevrouw van de kraamhulp en 17 uur op controle bij Vk. Ml is werke en ik lig nog lekker ff op de bAnk.
Gaap, ik meld me sinds een poos ook weer eens.. Heb van 4 tot 7 geslapen met twee keer even kort wakker tussendoor, maar moet nu helaas uit m'n heerlijk warme bedje kruipen om te douchen en straks om 9 uur bij de huisarts te zitten..
Ik heb vanacht mee gelezen tussen voeding en krampjes door. Ben met ZL op bank gebleven... ML kwam 03:00u thuis van werk en heb ik bedje ingestuurd. Iedereen ff net wat meer slaap. Vanmiddag CB en kijken wat we gaan doen aan de krampjes en honger... Voor de dagdiensten... werk ze! Voor de nachtdiensten... slaap ze!
Zo we liggen weer in bedje na een druk dagje.. Controle bij vk was goed, beebje al helemaal ingedaald maar lag nog niet helemaal vast, geboorteplan besproken en ik heb gevraagd. *schaam* wat ze doen als je poept tijdens persen, ik schaam me zo daarvoor en ik vroeg of ik laxeermiddel kon krijgen hihi, ze gaf advies dat je bij of microlax of zoiets krijgt en als de eerste weeën beginnen je dit kan gebruiken, is soort klisma. Maar voor hun maakt het niks uit , zei ze, Maja ik zat hier al vanaf begin mee en nu eindelijk gevraagd hihi.... Hopen op een rustig nachtje
Ik heb dit dus gedaan bij mijn vorige bevalling en ik ben dus echt als de dood nu! hahaha Had het helemaal niet door, was tijdens de weeen echt al tig keer naar de wc geweest, allemaal hele zwarte poep, en veel ook! Ja sorry smakelijk kweet t.. Maar tijdens het persen dus ook. Ik merkte er helemaal niks van, zegt een verpleegkundige opeens, je hebt zojuist behoorlijk gepoept, maar dat geeft niet hoor! -Ik had het niet eens door!!!! Ik wil dat echt niet tijdens mn volgende bevalling hoor!
Kruitvat?... Nou, valt niet veel aan te doen denk ik. En ik denk dat die mensen wel meer meemaken. Ik heb vorige keer echt zoveel gepoept tijdens die paar uur weeen, echt niet normaal, wist niet eens dat er zoveel zo zwart groenig eruit kon komen! Was me er helemaal niet van bewust, had t ook niet verteld. Mijn weeen begonnen ergens rond half 2, en om half 5 is mijn zoon geboren, dus we hebben het over een tijd van niks..
Oh hihi ben er nu steeds aan het denken... Ik wil niet poepen hahah Ja vk zei dat je dat bij kruitvat zou krijgen. Ik was ff gerust gesteld hihi
Hihi ja das mss dan wel een voordeel dan als je het niet merkt. Mijn ouders en man vroegen zich al af waar ik me al niet druk over ant maken was haha
Ja dat is ook wel zo hoor, bedoel who cares, niemand die er nog over zal spreken na de bevalling. Ennnn vast ook niemand die op dat moment zegt "Ieelllll, wat doe jij nou??!"
Daar heb je ook eigenlijk wel gelijk in Maar het is en blijft een rare gedachte haha Ik ben gwn een raar mens