Zijn weer terug, heb zo'n leuke dierenarts! Leeft enorm mee. Onze hond heeft 2 prikjes gehad tegen maag en darm klachten want verder kon ze niks vinden. Uitgebreid onderzocht, hij gaf geen kik. We hebben pilletjes meegekregen voor het weekend (want ja, als honden ziek worden is dat ALTIJD in het weekend en dan ben je 6x zoveel kwijt) dus nu hopen dat zijn prikjes aanslaan. We hebben nog een hond, die houden we in de gaten. Onze dierenarts is zaterdag tot 12 uur bereikbaar, dus in nood kunnen we terecht bij haar. Dus HOPELIJK vanacht een goed nachtje. En anders zien jullie me hier weer verschijnen
Ha! Leuk! Ga je het vieren? Onze hond is wat rustiger, braken vandaag 5x gedaan ipv elk half uur. Hij eet alleen niets, neemt niets aan. Zelfs zijn vlees niet. Hopelijk een beter nachtje dan gisteren. Ik zit trouwens tienermoeders te kijken. Werd net een stukje herhaald van een bevalling van 1 van de meisjes, moest ik gewoon van huilen hahaha!
Morge komen alleen mn ouders ff. Ml is de hele dag na school en zondag komt de rest van de fam... Oh gelukkig, als hij ma drinkt, Hopelijk gaat het vannacht beter!
Tja, dat overkomt zelfs de beste Alvast gefeliciteerd...!! @ MrsNuke: Jij ook nog gefeliciteerd...!! @ Kruidnootje: Hopelijk zullen de medicijnen aanslaan en zal de hond zich snel beter voelen. En hopelijk allebei wat meer slaap vanavond...!!
Beide dames alsnog/vast gefeliciteerd!!! Ik lig in bedje... kleine om 22:45u slapende in bedje en ik nu ook na half uurtje administratie. Morgen zus op bezoek, planning was serieus gesprek... Maar onze jongen is er morgen en ML gaat met hem cakes maken hihi En schoonmoeder komt ook nog aanwaaien... Dus zal wel niet van komen... ahjaaaa
Gefeliciteerd Vvlinder! Geniet van je dagje! Ik ga mijn bedje opzoeken, fijn dat omgedraaide ritme na 3 nachtdiensten :S