Js maakt toch niks uit. Ik vroeg me wel eens af of je ze dan steeds terug na bedje moet brengen of dat ze ook tussendoor in de box mogen slapen zodat ze overal een beetje aan kunnen wennen qua geluiden enzo
Ja hoor box werkt prima eerste tijd. Je merkt vanzelf wanneer die rust nodig heeft endus zijn bedje. Hier heeft hij een mooie voorkeur voor mijn schoot hihi Maar soms leg ik hem in de box en kan ik ff 15min huishouden doen. Hij slaapt dan niet maar kijkt rustig rond. Zo om 14:00u flesje gaat meneer naar bed... Althans... dat is de planning en daar ben ik niet baas over... Kleine Kiann is de baas Als hij gaat krijsen mag hij er namelijk direct uit... Bedje is voor rust en mooi plekje, geen huilplek. Vind ik dan
Gefeliciteerd Wondertje! Hier uiteindelijk om half vier in slaap gevallen en nu net een half uurtje wakker, zucht..
Hij heeft 70min in zijn bedje geslapen voor 1e keer overdag!!! Nu zijn flesje maken, heeft hij verdient! Enne ikke... had echt zoiets van huh wat moet ik nu doen??? Huishouden had ik tussendoor al gedaan vanmorgen... Dus het boek "oei, ik groei!" open geklapt en ff lekker gelezen!!!
Gaap, hier weer wakker. Moet ook wel zeggen dat ik enorm uit m'n ritme ben, dus ik ga proberen vannacht de hele nacht op te blijven en morgen flink in de weer te zijn zodat ik hopelijk vroeg in slaap val.. Vind het zo waardeloos als ik de halve dag al heb gemist wanneer ik wakker word..
Ja vind ik ook...na jaren tobben met periodes ging het nu al een lange tijd niet goed dus ik gesprek aangevraagd... met de billen bloot want was echt niet makkelijk te erkennen dat ik me geestelijk niet goed voel en dat ook nog eerlijk te vertellen... had daar eerst de moed niet voor en nu...gelooft hij me niet :'( als ik echt zo zou zijn, zou ik er nu niet zo mee zitten. kan er gewoon niet van slapen
Hier ook weer wakker, heb dorst. En zie dat ml nog niet in bed is, zal wel in slaap zijn gevallen op de bank. Ben ik dalijk weer wakker als hij komt pff... Ik drink ff snel wat en Hopelijk slaap ik dan weer.... En Hopelijk jullie ook
Same shit, different day pff.. Ik lig maar wat te kroelen met de kat op bed. Hoop dat ik zo eindelijk eens in slaap ga vallen...!!
Hier ook nog wakker... Kleine komt elk moment, dus zal wel 10min van te voren in slaap vallen... hihi