Hhahaha, nou die pijn hoeft voor mij niet zo. Het was dat het voor een goed doel was Maar klinkt wel mooi...!!
Nou ik ga nu naar bedje... kleine ligt al te maffen vanaf 22:30u... Dus ben benieuwd wanneer die komt Morgen weer optijd op, dus word nog wat hahahaha TRUSTE DAMES!!! Ik kom zo met nachtvoeding nog wel keertje loeren
Trusten KiRaSeSe...!! Hopelijk zie ik je zometeen niet meer Moet er relatief vroeg uit straks namelijk.
Nou ik ga mezelf ook dwingen de laptop uit te zetten en niet meer op mijn telefoon te kijken Trusten...!!
*Kijkt toch nog eens stiekem* Kleine is aan bewegen... dus wie weet... Ga toch in bedje liggen, hij zal zo wel weer indutten...
Hi ladies, Helaas weer wakker!!! Hoop dat jullie lekker al slapen... Hier drama-nachtje door de jeuk & bekken
Wauw... 22:30u-05:15u- Dat zijn flinke uren!!! Stom dat ik zo laat ben gaan slapen... Hihi... Slapen jullie inmiddels?
Ja lig weer op de bank met 24 kitchen op en de hond tegen me aan dus nog ff proberen om de ogen dicht te doen. Heeft Kiann zolang doorgeslapen?? Boh das echt goed toch?
Ja knap he??? En in slaap komen doet hij ook top. Hij is al 20min beetje aan draaien en kreunen. Maar nog niet mopperen/huilen. Dus ik ga nu liggen, denk dat hij slaapt Heb camera op zijn bedje staan dus kan hem direct zien Ben trots op hem!!
Ja daar mag je ook echt trots op zijn hoor!! Mss kan je ook nog ff de oogjes dicht maken,lekker toch....
Nou ik heb gelukkig in ieder geval een paar uurtjes kunnen slapen... Niet dat ik erg goed wakker kon worden net... *gaap*
Ik zit ook alweer beneden met onze kanjer Flesje op en heeft nu de hik, arm gupje. Toch nog ietsiepietsie kunnen slapen? Dan is de wekker zooooo hatelijk... Ik heb afspraak afgezegd... ff rustig dagje met Kiann en ML, die is vrij!!!