Misschien tussendoor even wat slaap pakken? Hoewel ik van mezelf weet dat ik dan de wekker uitmep en verder snurk..
Die van mij is rustig, normaal is ze ook druk.... Oh chips zijn we helemaal vergeten te zeggen he. ..
Ow hahhaha, dat is ook een goeie ja...!! Hier zo ook maar weer ff gaan proberen te slapen. Ben ontzettend moe maar heb geen slaap
nou ik kan ook niet slapen mijn man ligt al te snurken vandaag getest en was zomaar positief dus morgen de ha maar bellen.. we waren vanavond nog (even) een stukje wezen lopen met de hond, staan we bij de voordeur zegt mijn Man hij heeft door de mest liggen rollen schat... pff heerlijk hou hem aan de riem he en meteen naar boven (zeg ik nog) wat doet mijn man jah hoor de hond los loopt naar de keuken jij ook wat drinken schat? ik zeg neuhhh de hond.. jah vergeet het maar sprong op de bank overal nu paardenstront... dus ik kon de hond even lekker douche... en nu zit ik me te ergeren omdat het beneden zo'n puinhoop is mijn man zei net ach schat maak je niet druk komt morgen wel... en hij slaapt gewoon zijn alle mannen zo???
Pfft zoonlief had een nachtmerrie dat hij zelf de taksi wilde open maken. Hij zit nu dus op de bank met een beker taksi want toen hij echt wakker werd had hij wel dorst.
Antwoord: He wat vervelend, alles onder de paardenstront, gatver...!! En tja, helaas zijn de meeste mannen zo denk ik, die van mij in ieder geval wel Gefeliciteerd met je positieve test...!!
Cin85: Hopelijk liggen jullie snel weer te slapen...!! Moet wel een beetje lachen om de nachtmerrie over de taksi, is weer eens wat anders als monsters
Haha ja dat is waar! Maar ben voor de zwangerschap met bloed, zweet en tranen 25kg afgevallen dus dit laat me wel schrikken.
Dat kan ik me wel voorstellen. Maar maak jezelf niet gek he, zoals ik al zei je hebt echt een hele goede reden...!!