Beetje jammer van de nachtmerries dan maar wel beter dat je alsnog lekker geslapen hebt. Jaloers Laat ik anders ff het spits afbijten (misschien ijdele hoop maar ach): Het wordt vannacht echt een vreselijke, slapeloze, koude nacht...!!
Dit word een verschrikkelijke nacht Pfff heb wat last van hartkloppingen volgens mij. En voel me raar...
Lig op bedje... kleine ook... Van ML kreeg ik te horen: ben niet moe... Naja... dus... zal wel dan he... lig alleen in bed dus... Vannacht na 4.5w hoef ik er niet uit... ML mag een keertje vanacht... Truste!!!
Hopelijk liggen jullie allemaal lekker te slapen...!! Hier de hele dag helemaal naar de kl@t3 geweest, gapen en kon me ogen moeilijk open houden. En nu... wakker natuurlijk
Hier nog even wakker. Vl staat onder de douche, zodra die er is kruip ik tegen hem aan en dan ben ik zo in dromenland denk ik...
Ik ben ook nog wakker!! Eerst een of andere vage droom...... Daarna kotsmisselijk wakker bleh!! Ik had gister mijn NOD..... Maar verloor wat doorzichtig "bloed" op een wc papiertje... en dat is ineens opgehouden.... Ik dacht ok.... menstruatie komt op gang.... maar begin nu ineens te twijfelen en me eigen aardig beroerd te voelen!! Heel vaag...... maar dat kan je ook aardig wakker houden!!
Nou, ik was vandaag om 4:45 wakker. Mijn dochter is de vorige 2 dagen tussen 5 en 6 wakker in de ochtend. Gisteravond was ik dus moe en ben om 21 uur gaan slapen. De hele nacht heb ik slecht geslapen omdat ik zeker dacht dat mijn dochter weer vroeg zou zijn. Dat klopt ook want ze murmelde om 4:45 even. Op de een of andere manier word ik er nerveus van en ga ik op haar liggen wachten ofzo. Nu ligt ze dus ook heerlijk haar stem te oefenen al een kwartiertje ofzo. Dat klinkt zo prachtig maar ik heb toch liever dat ze dit een uurtje later doet. Ik ga proberen haar dus zo in slaap te krijgen als ze gaat jammeren.
Ik ben ook wakker nu, de hond kwam na boven net en is nu weer na onder. En de buren zijn al ant rommelen. Normale door de weekse dag waren we nu al onder vandaar dat de hond kwam hihi, maar blijf nog lekker wat liggen
Hier heeft kleine het goed gedaan! 18:00-00:00-06:00 Nu probeert ML hem weer slapend te krijgen. Hihi hij blijft tutje vasthouden tot hij slaapt geloof ik Ut schatje hihi Rest van dames... hoop dat jullie al slapen!!!
Sinds 06:00u niet meer geslapen... Kan je zien dat ik im ritme zit ongeacht dat het nu ML zijn nachtje is. Dus de mannen zijn alle 3 beneden en mama heeft besloten nog ff 2 uurtjes te pakken!!! Daarna lekker met honden wandelen. Ff een half dagje niet 24/7 Kiann. En zo leert ML er ook mee om te gaan
Haha ach ja, ik maak er maar het beste van. Voel me eigenlijk onwijs chagrijnig en niet lekker, maar probeer het gewoon gezellig te houden overal, haha. Jij ook weer wakker meis.