pfff slapen wat is dat? Gelukkig hoef ik niet meer te werken,maar ik val gewoon niet in slaap snachts, soms lukt het sochtend als mij man gaat werken 2 of 3 uurtjes te slapen maar meer ook niet. Nou ja handig als de kleine straks geboren is
@ Magda: In het begin is het nog wel te doen maar naar een paar maanden gaat het slaap gebrek je echt opbreken... Pff...!! Maar voor jou idd misschien wel alvast een goede voorbereiding ja
Echt enorm balen meis.. Ik hoop het ook, maar heb er helaas een hard hoofd in.. Maar dankjewel! Ook heel vervelend voor jullie, Magda en Rnate..
Ja ik wil het maandag toch bespreken met mijn gyn. Ik ben niet eens zo kapot overdag,hoef natuurlijk niet meer zo veel te doen,maar ja uiteindelijk lijkt het me niet gezond. En ik moet ook nog eens een keertje baby uit persen en dan ben ik liever uitgerust Ik merk wel dat mijn geheugen en concentratie vermogen echt achteruit gaan. Ik kom net pas achter door hier te reageren dat ik dus 30 weken zwanger ben en niet 29 hahaha hoe erg is dat?
In het begin had ik er ook niet zo veel last van. Heb de laatste tijd gelukkig ook niet zo veel om handen gehad. Maar ik ben nu toch wel op een punt gekomen dat ik overdag geen ene drol meer waard ben. Moe, constant gapen, 0,niks geen concentratie vermogen, nergens geen puf voor en ook nergens geen zin in... En 's nachts? Klaarwakker, elke nacht weer het zelfde liedje :x
Gezellig, al hadden we natuurlijk liever willen liggen fluiten dankzij die geweldige ademhaling gemaakt snurken..
Ik ga toch nog maar weer een poging wagen en mezelf op een oor leggen.. Ik hoop dat het bij jou heelheelheel snel lukt meis! Ik zal even proberen in m'n vingers te knippen, wie weet. Drie... twee... een... *Knip*
Succes...!! Ik ga weer een slaappoging doen (met andere woorden, weer ff een tijdje verbod op de foon ). Trusten en hopelijk niet tot straks....!!
Goedemorgen dames, hier mijn nachtspookje actief, last van tandjes, pfeffff net fles met afg. Bv gegeven nu ligt zij vrolijk te kletsen en mijn oogjes vallen bijna dicht.. ( ohh waarom geef ik fles, ze is aant klieren momenteel hapt aan laat los hapt aan laat los en midden in de nacht ben ik daar niet zo van gedient) gaaaaaaaaaaaaaaaaaap