Haha mijn man was op de bank in slaap gevallen en is net na boven gekomen, vandaar dat ik nu wakker ben. Leg toch nog eens de gsm weg, wie weet heypt dat toch.... Truste..... En anders tot dalijk.
Nog wakker... ben tijdens m'n "half uurtje" ontspanning volledig de tijd vergeten, toen moest er nog worden afgewassen, toen had ik problemen met m'n telefoon, toen moest ik nog tanden poetsen... duurt niet lang meer voor 't kleintje hier wakker wordt
Ja ik ga ook de GSM maar weer wegleggen want ik moet echt ff een paar uurtjes slapen. Morgen de kids hier om aan hun surprises te werken dus wordt een druk dagje (vriend en kids heel erg ADHD ) Truste...!!
*breektin* Hoop dat jullie lekker liggen te slapen! Ik heb nachtdienst dus moet verplicht wakker blijven *breektuit*
Eindelijk sliep ik, na weken elk uur wakker hahaha Word ik gebelt door me vriendin, der Oud Duitse Herder is begonnen met werpen. Der zit teefje voor ons bij, die bij me schoonouders gaat wonen. Hahaha nu zitten we beneden met ze 2en aan de thee en boterham pindakaas
Hier ook wakker....lig in t ziekenhuis, en om de zoveel tijd komen ze ff kijken... + mijn infuus doet zeer..
Manlief ligt achtelijk hard te snurken, volgens mij ben ik niet alleen wakker, maar alle buren ook :x Ben er om 5:00 uur maar uit gegaan, was er helemaal klaar mee.... Pfff dit gaat een lange dag worden.....
Lig je in het ziekenhuis ten gevolge van HG?! in ieder geval sterkte...! Hoop dat er heel snel een tijd komt dat je van je misselijkheid afkomt en je lekker kunt genieten van je zwangerschap!
Nou jullie waren allemaal nog wakker hé..... Na half 4 heb ik gelukkig nog geslalen, ben maar een half uurtje ofzo wakker geweest
hier ook nog iemand wakker... (en dat blijf ik ook nog wel tot 8:30 uur en dan lekker mijn bedje in) Lang leve de nachtdiensten...