Ik ben nog wakker. Ik ben vanavond helaas op de huisartsenpost geweest, omdat ik weer heel veel pijn kreeg in mijn rug. Een hele erge steek die niet wegtrok, waardoor ik beroerd werd. En uiteindelijk werd ik helemaal stijf en werden mijn benen doof. Heel heftig. Was bang voor een hernia, maar arts zegt dat je dat maar aan één kant kan hebben en ik heb beide benen doof. Voor de rest voelde ik me eerlijk gezegd niet heel erg serieus genomen. Morgenochtend naar mijn eigen huisarts voor wéér andere medicatie. Misschien dan toch morfinepleisters of iets dergelijks.. Dus ik ben benieuwd hoe de nacht zal vergaan. Mijn bed is al wel lekker warm door het elektrische deken. Maar met pijn slaap ik veeeeel moeilijker in dan normaal, en normaal is het bij mij al heel moeilijk..
Hier ook nog wakker, had al lang moeten slapen moet morgen vroeg op maar het lukte niet dus nog maar wat dingetjes inpakken voor de verhuizing Slaap lekker voor iedereen!
Hier het laatste nachtdienstje alweer. Was helaas alweer vroeg wakker, waardoor ik nu wat duf ben. Maar ja, over 6 uur zit ik alweer in de auto naar huis..
Pfff hier ook nog niet kunnen slapen. Draaien en nog eens draaien en vooral JEUK aan me benen pffff.word gek.
Och... arme jullie... Hier durf ik het bijna niet te zeggen... Kleine lag om 21:30u en heeft geslapen tot 05:45u Ik hoorde hem alweer paar keer draaien en zuchten rn steunen... Maar toch elke keer weer dromenland... Sterkte dames... hoop dat iedereen nu echt slaapt..
Pff ik ben al wakker. Trein reed gister niet terug, dus bij schoonouders geslapen. Half 5 in de auto gestapt en al sinds 5.15 in de trein. Gelukkig hoef ik maar 3 uurtjes te werken zometeen en kan ik om 11u lekker mijn bed weer in. Slaap lekker nog voor degene die nog een paar uur mogen.
ben nog steeds wakker...ben aan het werk. Om 7.15 uur mag ik naar huis, dan hond uitlaten en wat eten. dan douchen en mn nest in!!!
Hihi, vvlinder en kirasese, ik miste jullie al vannacht hier! Fijne dag dames, ik ga mijn overdracht doen en dan heerlijk richting huis. En dan zitten mijn nachtjes er weer op, kan ik weer proberen om terug te komen in het gewone ritme.
Hier nu 120/4 en half uur later 40/1 gegeven en kleine op bed gelegd. Meneer ging tevreden slapen om 21:50u... Ben benieuwd wanneer die komt Als hij voor 05:00u komt geef ik 130/4 en na 05:00u krijgt hij 160/5. Ben reuze benieuwd Hij heeft vandaag lekkere dutjes gedaan overdag, dus reuze benieuwd hoe de nacht nu gaat Truste en goede nachtrust jullie alle!!
Hihi daar snap ik nog niks van. Manlief nog darten dus ben nog wel ff op. Ben wat grieperig. Anderd had ik allang in bed gelegen.. Truste voor jullie dames! Mss tot vannacht