Ok hihi, heb het wel eens vaker gelezen op het forum, en ik dacht altijd wat betekent dat nu hihi. Thanx voor de uitleg!
30cc is 1 schepje Ik verdun met 10-20cc extra want ivm krampjes krijgt hij Infacol en dat kan opstopping veroorzaken. Dus 30/1, 60/2, 90/3, 120/4 en 150/5 Ik geef dus 130-140/4 en wil 160/5 gaan geven. Hij oogt wat minder tevreden met 130-140/4 Kind kan de was doen hahahaha pffffff Nou truste! Hoop dat je toch iets slaapt!
Ik kan niet slapen, omdat ik weer eens te veel koffie heb gedronken. Een vriendin van me heeft zo n apparaat met verse koffiebonen. Lekker! Maarja nu is het meer stuiterdestuiter dan slaperdeslaap! Wel weer een stukje aan mijn boek in wording kunnen toevoegen, dus helemaal nutteloos is het gestuiter niet
Aaai da's vervelend. Ik kan zo slecht van koffie afblijven als ik eenmaal neem, dus ik drink het meestal helemaal niet.. Gelukkig niet helemaal nutteloos dan haha!
Ook hier nog wakker. Na drie nachtdiensten is t ritme wel een beetje omgedraaid. Heb om 5 uur ontbijt op en had net zo'n trek dat ik naar macdonalds ben gereden hihi. Nu toch maar proberen te slapen, om 10.15 staat mn koffievisite voor de deur.. :-S
Lekkerrrr. Ik ga zo denk maar even een tosti met ham en kaas in elkaar flansen, heb een borrelbuik.. Succes met slapen, hopelijk lukt het snel!
O bah, niet zo handig om een half uur voor het slapen gaan een halve emmer brinta naar binnen te werken. Heb zo'n last van maagzuur, mn voer van 8u geleden komt letterlijk omhoog. Ben weer dikke maatjes met de toiletpot. Ben maar beneden op de bank gaan zitten in de hoop dat het een beetje zakt...
hier ook nog niet geslapen. Enorme last van gal-kolieken. Met up's en downs. Zit nu in een down. Heb net de HAP gebeld, omdat ik echt niet meer weet hoe voor of achteruit te kunnen. Afschuwelijk. Heb diclofenac zetpillen in huis, daar mocht ik er nog een van nemen en nu aankijken of het wel zakt en anders weer bellen.