hier ook nog wakker, ben aan het werk. Dus weinig slaap vannacht helaas. (en morgen alleen thuis met de kids, ppff)
Ik heb mogen werken tot 23.00, dus zit nu (hoe ongezond...) een zakkie chips weg te werken op de bank hihi
Hey lieverd, Wat is meds? Ja ik kan weer is niet slapen met als gevolg dat ik morgen dus weer lekker lang uitslaap haha. En het is koud hier bbrrr me tenen vriezen eraf. En jij? x
Hoi meiden, Hier ook 1 die wakker is pffff heb zo een slaap! Maar Batuhan is al vanaf de hele middag niet helemaal lekker. Weet niet wat hij heeft. Geen koorts. Heeft net wel ons hele bed ondergespuugd. Huilt steeds. Hoop zo dat hij zo gaat slapen en het liefst tor esn uur of 9/10 morgen ochtend.
Dankje wel lieverd. Hoop het ook. Toen ik je gebruikersnaam las moest ik meteen denken aan een hele goede vriendin van me. Zij noemde mijn zoontje altijd Abderrahman. Gefeliciteerd met Je zwangerschap. İnsaAllah zal alles goed verlopen! İs het jullie eerste kind?
Oh leuk je bent ook Moslima? Ja mooie naam he? Is 1 van de geliefde namen bij Allah swt. Abdullah en Abderrahman. Batuhan klinkt Turks, kan dat kloppen? Nooit gehoord maar ook erg mooi. Dankjewel. Ik hoop het ook InshaAllah..We maken veel dua (smeekgebede, ik zet dit even in het NL omdat ik al eens een waarschuwing heb gehad voor me Arabische woordjes haha) Ja het de eerste, zo spannend. Ben op van de zenuwen. Misschien kan ik daarom weer niet slapen.
Ja ben ook moslima. Zet ook even geen arabische woorden neer. İk ben zelf half NL en half Turks. Mijn man is Turks. Klopt dus idd batuhan is een turkse naam. Zal je ook niet vergeten in mijn smeekebeden. Zou jij dat ook willen doen voor Batuhan. Hij kan namelijk nog steeds zonder oorzaak, niet kruipen, lopen of praten en heeft ook een flinker verstandelijke beperking
Ja ben ook moslima. Zet ook even geen arabische woorden neer. İk ben zelf half NL en half Turks. Mijn man is Turks. Klopt dus idd batuhan is een turkse naam. Zal je ook niet vergeten in mijn smeekebeden. Zou jij dat ook willen doen voor Batuhan. Hij kan namelijk nog steeds zonder oorzaak, niet kruipen, lopen of praten en heeft ook een flinke verstandelijke beperking Komt hopelijk allemaal goed. Je zelf niet te druk maken! İs ook niet de bedoeling he? Probeer lekker te slapen en anders lekker gezellig rondlezen op ZP. Batuhan is in slaap gevallen. Zijn be is tegen die van ons aangeschoven hebben dus nu een reuze bed hahah wel lekker om met hem knuffelend in slaap te vallen.
Meds is medicijnen Enne avond diensten zijn best lekker hoor.. Uitslapen thuis op je gemak je ding doen en dan werken minder vermoeiend als ochtend diensten maar wel minder gezellig als je samen woont.. @mvb, wat vervelend van je kindje! Veel sterkte met m.. Misschien te persoonlijk dan moet je t zeggen maar heeft ie een aangeboren handicap of niet aangeboren ?