Hier wel middeltjes tegen krampen.... Zoontje had 13u krijsen van krampen per dag... Ben toen 10-20cc water gaan toevoegen, infacol gaan gebruiken en voeding tegen krampjes (50/50 basis) Nu soms krampjes van 0.5u-3u... Dat is overleefbaar!
Infacol is een middeltje dat hier ook werkt.. Mn poppie heeft 2 weekjes geen krampjes meer gehad ( ff afkloppen) ik durf nog nie te stoppen met infacol, bang dat het trug komt.. Pff kan nie slapen er ligt hier iemand naast me en ze zit heel de tyd aan me haar te trekken!!
Overleg dit met je kraamzorg, als je tenminste thuis bent, want bv hoort echt niet pijn te doen, nooit niet, heb je last van tepelkloven of leg je goed aan??
Idd hier net zo buikje wrijven met de klok mee en fietsen met de beentjes En ben mede gaan inbakeren, dat hielp ook geweldig, ze was nogal een wapperaar, ingebakerd en zzzzzzz
Zou hem wel willen OPETEN... http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/204351_327938330644688_966632170_o.jpg
Ja hoor gaat nog hihi. Ben alleen wat kriebelig de laatste tijd.... En volgens mij beetje nesteldrang, ik doe 1x per week poetsen en na een paar dagen vind ik het echt smerig en kan ik me aan alles ergeren haha
Lig in het kraamhotel. Ze hebben me geholpen met aanleggen. Denk dat ik gewoon gevoelige tepels heb, was bij de eerste 2 baby's ook zo. Ik wou van die tepelbeschermers gebruiken maar dat raden ze af, omdat de zuigkracht mogelijk minder wordt ( dan denk ik: waarom verkopen jullie die dingen dan???) Maar goed. Net is het wel wat opgang gekomen, dus hopelijk gaat t allemaal goed komen😊
Ik ben na 5 dagen BV gestopt door echt pijnlijke tepels... Vellen en lappen hingen erbij, bloeden en korsten... En vond dat ik genoeg pijn had gehad, en zat er tegenop dat hij wakker werd endys gevoerd moest worden... dat leek me nou niet bedoeling... Dus ben gestopt en ben daar erg blij mee!!!
Alleen het inbakeren heb ik nog niet met regelmaat geprobeerd. Infacol krijgt ie al en dat werkt wel redelijk. Maar goed, het zijn ook de problemen met z'n voeding. Vanaf zijn geboorte heeft ie al problemen. Eerst kon hij niet eten ivm extreme misselijkheid en nu blijft ie maar honger houden. En het is nog een klein mannetje, dus heel veel voeding mag hij nog niet hebben. Dinsdag naar de kinderarts van het cb. Meteen maar ff vragen wat nu te doen.
Ohh fijn!!! hier ook geprobeerd met hoedje, maar dan pakte ze hem niet, nu een kant kolven en een kant life voeden
Na veel zoeken en bekijken denken we dat kleine verborgen reflux heeft. Morgen naar huisarts dus, want dit gaat echt niet goed. Durf hem niet eens weg te leggen nu... Heeft om 19:00u gedronken met veel gehuil... arm kind... Samen in slaap gevallen op bank tot 03:00u en nu grote fles gegeven... Gaat nu goed want slokdarm heeft 8u rust gehad... (8u!!! Das wel knap van hem even tussendoor!) Nu goed rechtop houden en dan lekker weer bij mij liggen.
Heel veel succes morgen bij de huisarts...!! Hopelijk kunnen jullie nog ff lekker een paar uurtjes saampjes slapen
@kiraesse veeel sterkte ermee.. Hier ook verborgen reflux.. Heel vervelend! Laat je morge nie afschepe door de huisarts en vraag aub verwijzing voor de kindrarts! kweeni hoe jou huisarts in mekaar zit maar omdat reflux heel veel voor komt bij babys zijn ze vaker geneigd om te zeggen "je kindje groeit er wel doorheen" of.. Ze merkt er nix van en ze is ht zo weer vergeten" nou heus niet hoor.. Laat je kindje onderzoeken door de kinderarts voor meer zekerheid.. Voor de rest.. Weltrusteeee