nog dames wakker??

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vvlinder, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miyamora

miyamora Actief lid

16 jan 2013
    145
    0
    0
    culemborg
    @vVlinder en slaap jy redelijk goed?? Kwist nog toen k zo ver was als jou wist k geen houding in bed en heul veeel last van maagzuur voor t slapen.. Jy geen last van?

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    ik zou erbij kunnen sporten ;) Nou ja, ik ben niet zo heel wrg van het sporten en ik ben nog niet zo lang geleden verhuisd en weet hier ook niet zo goed waar ik kan sporten. Moet het nog allemaal uitzoeken.

Wel ga ik deze week een fiets bestellen, zodat ik kan gaan fietsen. Ben ik toch aan het sporten, kan ik meteen de buurt verkennen en ben ik straks, als ik weer moet gaan werken, getraind om naar t station te fietsen. En, nu het weer beter wordt, kan ik eindelijk met ons mannetje eens gaan wandelen!

Op zich verwacht ik al aardig wat kwijt te raken met een ander voedingspatroon. Ik heb gewoon te lang te veel met name zoet en fastfood gegeten en die kilo's moeten er nog af en daarbij nog 3 kg zwangerschap.

3. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook nog wakker...
    Kleine is wel coma trouwens!

4. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral dat zoet eten herken ik. En elke keer weet je wel dat je er niet zoveel van moet nemen maar ach.. nog een bonbon erbij kan geen kwaad denk je dan:p

Fietsen is wel lekker inderdaad. Zelf ben ik ook niet heel erg van de sport maar merkte wel (voor mijn zwangerschap met hg en bekkenproblemen) dat ik me er fitter door voelde.

5. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik moet nog 1kg kwijt en dan startgewicht...
    Was ff aanpoten maar die ben kwijt in ieder geval...

En ga beginnen met sporten, (ben niet van sporten... zo zinloos...)
    deed al weer grote stukken fietsen met de doggies.... en trainen met de doggies op onze hondenclub...
    En neem abbo op snowplanet voor te snowboarden, daar gebruik je de spieren juist die ik wil trainen... :D

6. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gewoon zonde van je tijd! :D :D :D

Ik ga maar eens wat aan beweging doen... beweging richting bed ;)

Slaap lekker meiden en heel veel succes met afvallen, sporten etc.

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ben na het volgen van een crashdieet en het stoppen met roken enorm aangekomen (18 kg in iets meer dan 1 jaar). Ben vanaf eind maart vorig jaar intensief gaan sporten (3x pw 1,5 uur fitness, 2x pw 1 uur zwemmen), maar raakte in april zwanger. Ben vanaf zes weken tot einde zwangerschap zeer misselijk geweest, dus kon niet meer sporten. Toen dus ook nog 16 kg zwangerschap erbij.

En het blijft het snoepen en fastfood. VL komt geen grammetje aan, maar ik. :x :x :x

Ach ja, allemaal zelf veroorzaakt :p

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Vorige week om deze tijd postte ik dat mijn vliezen gebroken wn. Weeën begonnen waren....

Nu geef ik onze 7 dgn oude dochter de borst!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier ook weer wakker, al zoek ik zo bedje weer op, gisterennacht een doorslapertje vannacht weer helemaal mis... Zucht wakker om 21.00, op bed op 23.00 uur, wakker om 24.00 uur tot ??? Papa eruit gestuurd, nu weer gillend wakker om 02.30, troosten 2 x op schoot in slaap gevallen,zo moe, maar zodra ik op stond wakker en gillen, uiteindelijk nog maar bv, nu is ze stil en aant pielen aan der knuffel, twijfel wat te doen nu wekker stond op 06.00 uur, dus nu kolven douchen huishouden of toch nog even tukken??

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb weer goed geslapen gelukkig....

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Fijn!! Hier nu aant kolven, vanmiddag winkelen met me moeder en me zus en de kleintjes natuurlijk, zus heeft een dochter 5 wkn ouder als mijn dochter!!

12. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Oh zitten ze qua leeftijd wel fijn bij elkaar he!
    Hier hoorde we eergister dat de buurvrouw nu 9 weekjes is, dus scheelt een half jaartje met die van ons dus dat zit ook wel goed...
    Hier zijn weinig kinderen, Ofja weinig maar niet dan in onze leeftijd.

Veel plezier vanmiddag!!
    Ik krijg bezoek van een kennis, vriendin van mn moeder die wilde me nog voor de bevalling zien hihi en mn moeder komt mee...

Mss tot strakjes en shop ze!!

13. miyamora

miyamora Actief lid

16 jan 2013
    145
    0
    0
    culemborg
    Ook lekker geslapen.. Kleine is niet eens wakker geworde! En ipv 6u om 7u wakker geworden.. Mama mag een uurtje langer liggen hihi

Goedemorgee allemaal

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Alweer een week... dagen vliegen voorbij!!!
    Hier alweer dik 6 weken hihi

Nou ik heb zo goed als niet geslapen...
    2e helft nacht bleef die draaien en mopperen en zuchten en steunen...

Nu aan fles en kijken of we zo nog ff uurtje kunnen...

Maar ok... hij heeft niet meer gekrijst tijdens en na de fles...
    Hopen dat deze trent zich voortzet!

Goedemorgennnn dames!

15. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Goeie morge!!! Fijne dag!!

16. miyamora

miyamora Actief lid

16 jan 2013
    145
    0
    0
    culemborg
    Haii vVlinder.. Hoe was je dag dann?? Hier niet zo veel beleefd haha

17. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Goedenavond. Het is me vanavond weer in mijn rug geschoten, dus ben bang dat ik vanavond weer slecht slaap. De vorige nachten waren ook al bagger, maar denk dat dat door de inname van melatonine is gekomen. Ik kon niet doorslapen, al zou melatonine juist daarvoor moeten helpen. Ik heb voor vannacht geen melatonine ingenomen. Kijken of ik vannacht wel doorslaap. Ik kan vaak wel onderscheiden of ik wakker word van de pijn in mijn rug of gewoon omdat ik wakker word.. Ben benieuwd.. ;)

18. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Truste dames!!!

19. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Melatonine is juist een inslaper, heeft niet veel met doorslapen te maken volgens mij...

Hier gisteravond op de bank in slaap gevallen en werd vanochtend om half 6 wakker ;)
    Vannacht zal wel weer bagger worden...

20. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Trusten KiRaSeSe...!!

Deel Deze Pagina