@dinges dankjewel lief van je! Er is bij Batuhan nog steeds geen oorzaak gevonden. Hij heeft tijdens de bevalling wel een hersenbloeding gehad. Maar had toen destijds geen hersenbeschadeging. Dit zou eventueel nog wel later gebeurd kunnen zijn. Maar omdat daar niks meer aangedaan kan worden willen ze liever de risicos van de narcose achterwege laten. Verder is er in zijn DNA, chromosoom en stofwisselingen niets afwijkends gevonden.
Hahah mijne ook niet die is naar de bank vertrokken. Hij moet vroeg op. Zal hem zo maar even roepen dat Batuhan slaapt. Maar eil nog even op ZP rondneuzen haha
Ja ik vertaal de woorden wel even naar het NL als ik ze vertaal. Heeft zijn naam een betekenis? Ik zal jou kleintje en je gezin zeker niet vergeten in mijn gebeden! Wat naar dat ze geen oorzaak kunnen vinden. Dus je weet niet precies wat hij heeft? Ja ik probeer me op andere dingen te focussen maar dat gaat moeilijk. Je wilt zo graag weten of alles goed en gezond is.. Ppff Awhh ik kan echt niet wachten om knuffelt met mijn kleintje in slaap te vallen mmmm.. Geniet ervan meid en ik hoop dat die lekker doorslaapt nu. Xxxx
Welke medicijnen lieverd? Ik slik alleen foliumzuur nu haha. Misschien verward je me met iemand anders? Hmm daar zit wat in ja.. Uitslapen is 1 van me favo dingen waar ik deze zwangerschap nog extra van ga genieten hihi.. Want daarna komen de slapeloze nachten (die ik overigens met liefde opgeef) X
@mvb, die van mij heeft zich omgedraaid hihi zn wekker gaat om 0440 En wat vervelend van je zoontje zeg! Mag ik vragen welk niveau die heeft tot nu toe? Vergeleken met zn leeftijd? Sorry k werk met mensen met beperking vind het erg interessant maar wel super sneu!
Hehe nee voor jou eerste reactie dat je wakker was zei iemand dat ze nog wachtte tot dr meds in zouden werken en jij reageerde hier ook een Vandaar hehe.. En ik zou willen dat ik echt kon uitslapen..! Normaal met ochtend dienst wekker om 0545u dus 0900 is voor mij echt wel al uitslapen Heb je zw kwaaltjes??
Umm zijn ben wel half nl maar iets goed uitleggen met de juiste woorden in het Nederlands is nog lastig. Dus hahaha even op een "illegale" manier nederlands. Het is de persoon die het leger heeft opgesteld (noem je dat zo) tijdens het Ottomaanse rijk. Kan het helemaal verkeerd uitgelegt hebben. Excuses daarvoor haha. Maak je niet al te druk (weet het makkelijk gezegt) komt allemaal goed met de wil van Allah. Dinges er was een paar maanden geleden een test en daar kwam uit dat hij cognitief op 6-7 maanden zit. Maar wij zijn er zeker van overtuigt dat, dat niet helemaal klopt en hij veel meer begrijpt. Dit denkt zijn arts trouwens ook. Maar het testen kon alleendoormiddel van "spel" en daar scoorde hij laag op. Maar als je is weet waar hij vandaan komt en wat hij allemaal wel heeft kunnen leren. Op elk miniscul vooruitgang zijn wij zoooo onwijs blij en onwijs dankbaar! Hoop dat hij zich wel ooit zelf kan redden. Voor als wij zijn overleden. Kan hoer echt nachtenlang van wakker liggen. Wat als ons iets overkomt en Batuhan is niet in staat om boor zich zelf te zorgen? Kan hoer enorm verdrietig over worden. Niemand zal hem de liefde (kunnen) geven die wij als ouders voor hem hebben.
İk ga ook even mijn man wakker maken Kan hij ook weer lekker op het bed slapen. Batuhan slaapt al diep. Hoop dat we een beetje kunnen uitslapen. Manlief moet wel vroeg op. Reageer ook morgen weer. Slaap lekker allemaal!
Hoop dat jij zo ook lekker kan slapen! İdd heftig en zwaar dat ik niks voor hem kan betekenen. Vandaag ook hij huilt maar weet dan niet wat er is. Mn schat kan het mij ook niet vertellen dat maakt het zo moeilijk. Misschien helpt het als je zo een 10.000 schaapjes gaat tellen anders lekker even liggen musschien val je zo in slaap. En nu ga ik echt slapen
Dat lijkt me inderdaad vreselijk, dat gevoel van onmacht Schaapjes tellen helpt niet echt goed bij mij (vaker geprobeerd lees maar terug in dit topic ) Ik lig al de hele tijd. Ik geef het op, ga maar ff een filmpje aanzetten. Misschien val ik dan in slaap Nogmaals slaap lekker...!!
Gaap, hier ook weer.. Enorm veel last van m'n Tietze en vooral als ik lig gaat ademen moeilijk, dus ik zit hier maar met een kop thee te typen..