Schattig!! Hier nog onder tv ant kijken.... Darten is nog op tv. Nu moet Nederland gooien en erna lekker na bedje... Ben ook best moe
Hier ook nog wakker. Man is even naar zijn vader en ik zit half een uitzending van Familieberichten terug te kijken.Duik zo wel mijn bedje in want moet morgen werken.
Blij dat ik niet de enige wakkere ben! Geveld door de griep, bah wat voel ik me beroerd. 40 graden koorst, verstopt hoofd, keelpijn, gammel. Heb me net op de bank geinstalleerd met een slaapzak, ik bed slaap ik toch niet en houd ik mijn vriend wakker met mijm gesnotter. Heb geen zin in griep!
Zojuist mijn dochter gevoed.Sliep afgelopen week lekker door maar werd wakker van een volle neus en wilde drinken.Zit nu zelf even beneden ivm irritante kriebelhoest.Zo weer verder tukken.Slaap lekker allemaal.
Hier ook wakker. Weer aan het werk. Rotnacht, net weer ongi geworden dus deze ronde wederom over, pfff. Ik verlang naar mijn bed.
Fles. Half vijf pas wakker! Zo nog even lekker paar uurtjes pakken.. Zzzzzz.... Werkse en beterschap meiden!
Hier de hele nacht doorgeslapen zelfs niet om half 12 wakker, dat is een poosje terug... Heb andere tandjescreme gebruikt dus toeval?? Wordt alleen wakker met een pijnlijke borst, vreemd verkeerd gelegen ofzo iig even goed kolven
Kan ik eens uitslapen omdat ML met kleine lekker beneden is... Lig ik klaar wakker... Mijn lichaam is echt gewend korte slaapjes te doen...