Flesjuhtijd hiero... Hij komt nu echt standaart om 3 en zo dus weer om half 7... Dank je!! Zijn idd beveiligingshonden. Met teef doe ik KNPV. De reuen zijn allen NBvdD gecertificeerd Blijft een leuke passie!
Pffff.. ik wilw slapen.. in huis slaapt iedereen.. maar ben t zo gewend om waker te worden vd oudse dat ik mijn eigen ritme kwijt ben... Voor de tweede nacht op rij slaapt hij door melatonine tabletjes.. ben benieuwd tot hoelaat hij vandaag slaapt... half 5 is al en pestatie.. Slaap lekker nog voor diegene die zo gaan slapen.
Ken het... Gaan nu week 10 in dat ik niet meer 8u heb geslapen... Nu ook... ff op bank omgekiept em daarna in bed geslapen van 01:30u tot 03:30u rn dan van 04:45u tot 05:00u... Eerst krees de kleine 5 weken 14u per dag, maar sliep in nacht best goed... Soms 6u of zelfs 7u ertussen... Nu is kleine vrolijk en slaperig overdag door medicijnen... En slaapt nu max 2-3u per keer... Heb opgegeven... ga wel met hem op de bank... Kan ik ook even nog slapen misschien...
Ja nog ff lekker genieten, wie weet wnr ze komt. Vind ik ook je kan dingen van mekaar leren en opsteken, al heb iknog niet zn ervaring hihi
Goeie morge dames, ongelooflijk ik heb weer goed geslapen, 1x op geweest. Ik had voedingskussen van onder mn hoofd tot tussen mn benen gelegd net zn halve maan en ik heb echt lekker geslapen, geen maagzuur gehad terwijl ik zn pakje sinaasappelsap van de Lidl gedronken heb toen ik pas in bed lag. Yippie... Nu nog ff op de bank liggen met de hond en 24 kitchen op. Hebben jullie nog iets kunnen slapen??
Hier is er 1 uitgeslapen... Zoonlief... hihi Zijn 1e keer ogen wrijven!!! http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/793931_333718653399989_158165148_o.jpg
Vannacht 2 x gekolft meer energie had niet, kleine meid slaapt nog slaapkopje!! Bijna klaar met kolven dan haar eens wakker maken
Vandaag bij de vk geweest. Alles was goed en beebje ligt helemaal vast hihi.... Net gedouched en nu lekker in bed tv kijken... Hoe was jullie dag??
Hier een irritatiedagje, Vl. Denkt blijkbaar zij doet niks in huis dan ik ook niet ondanks dat ik dat vraag... Net goed om 23.00 uur willemijn wakker en pas om 01.00 uur gaan slapen deze mama zei wel om 23.15 weltrusten want ik moet er vannacht og uit om te kolven planning is straks om 05.00 uur nog eens als ik Me bed uit kan komen
Zo... ff gedoucht en nu in bedje met elek deken. Zoontje slaapt alweer 30min We zullen zien tot wanneer... Laatste tijd rond 05:00u...