Gaaaaaaaaap slapen neeh mama's hebben geen slaap nodig Hier even wat anders aan me hoofd gehad, Vl. Heeft weer werk, maar hij zit daarvoor in de kost zucht... Woe middag vertrokken en komt vrijdag wer thuis en daarna van ma tot do... Vind ik niet leuk!!
Hihi nee nog niet Was ant hopen op een Valentijnskindje maar denk dat dat er niet meer van komt Heb wel al weer wat last krampjes maar zet niet door... Ben benieuwd
Wauw... Ik heb van 01:15u tot 06:30u geslapen!!! Wauw! 1e keer sinds week of 10.... Kleine van 20:00u-23:00 en 00:15u tot 06:30u Megaaaaaaa trots!!!
Yep hier wakker.... Werd beetje onrustig wakker met krampjes en maagzuur wat niet weg gaat. S nachts neem ik melk mee en dan gaat het normaal meteen weg nu niet. Heb ook een rennie in de mond. Beebje is ook wakker, voel haar bezig zijn hihi Slapen jullie??
Ik dacht al dat ik de ene was Ja gaat nu wel weer, Telkens als ik die krampjes enzo voel, ben ik bang dat het bijna gebeuren gaat haha
Ja ja, het kan nu ook echt zomaar gaan gebeuren hihi Volgens mij kan zou ik helemaal gek worden van de zenuwen...!!