Komt even voorbij zwaaien, voeding en gaat weer verder maffen, slaap zelf heel onrustig vannacht, zweet als een otter en schrik iedere keer wakker om de lichte geluidjes( smakken van de hond, omdraaiende dochter via babyphone, ruzie met de dekens schiet lekker op!!
Ja daar werd ik vanacht ook al wakker van, ik was helemaal nat van het zweten bsh. Had me gisteravond pas gedouched maar dan dalijk maar weet eronder springen. Ik hoop dat ik nu nog kan slapen, lekker weekend dus kunnen wat langer blijven liggen zal je zien ben ik weer klaar wakker... Oh wat schattig Kira!!! Leuk met dat jasje aan!! Hij groeit goed he. ) Truste Fidel Hopelijk slaap je wat rustiger!!
ja ben ook wel kapot en dit gaat vanaf sinterklaas zo.soms middennacht 2 / a 3 uur zitten met der pff
Boh hoe hou je dat vol? Dam ben ik steeds ant denken aan de dagen dat je moet werken en vroeg op moet pff
Is kleine ziek of nachtmerries ofzo? Hier weer plasincident achter de rug... Echt 1.5m ver!!!! Schone was... check... Vensterbank... check... Commode... check... Mama's voeten... check... Hahahahaha geweldig, wat een kracht
Goedemorgen, hier beter geslapen als deel 1 van de nacht... Pfff ,aar moet echt even dit weekend bijslapen pffff, zeker omdat papa nu 4 dgn overver werkt dus moet ik t alleen doen... Gaaaap Kirasese leuk hè jongetje!! Maar ook bij een meisje kan er druk op zitten hihi, in de eerste week dat ze int zh lag, heeft ze de nachtverpleegster over der handen geplast ( hahaha was een vreselijke loeder) en dat ze dat vertelde ohhh ik moest echt op me kiezen bijten om niet vreselijk te lachen!!!
Ik kom net terug van een feestje en nu ga ik een bami soepje eten en daarna m'n mand in,en......ik mag morgen uitslapen!