Hallo dames, Hier even een topic voor iedereen van de round robins groep 2 om alles wat overzichtelijker te houden. Dit zijn als het goed is de deelnemers: Ronde 2 round robins notebook 1. majel 2. Siepie 3. Fuchsia 4. Tinkerbel80 5.mamma van stef 6. Within 7. sternenkind 8. demi Alleen van Demi heb ik nog geen bevestiging gekregen dat ze mee doet, maar van de rest al wel. Van Tinkerbel80, mama van stef en fuchsia heb ik nu een mail adres. Wil de rest van de dames deze nog even naar mij pb' en? Ik heb er echt zin in!!! Zullen we 8 september gaan ebginnen? Hebben we nog even de tijd om de boekjes te bestellen en er wat moois van te maken.
Datum is goed! Als het goed is heb je van mij al pb met mailadres gehad. Helemaal leuk! Zal ook van de week even een boekje kopen. Weten jullie of ze ook gewoon in de winkel te koop zijn? 13*21 80 blz he?! Groetjes siepie
Ik heb inderdaad je mail adres al siepie, sorry. Geen idee of dat boekje ook in de winkel te kopen is maar mocht je er achter komen hoor ik het graag. Dames even een vraag hoeveel bladzijden zullen we nemen? in het nadere topic werden er 5 gebruikt ( dus 10 kantjes) echter zoals ik het begrijp heeft het boekje 80 pagina' s waarvan er 16 uitneembaar zijn en dus niet kunnen worden gebruikt dus blijven er 64 over. Als iedereen dan 8 pagina' s vult dan hebben we het boekje helemaal vol en dat lijkt me het leukst. Dit is alleen wel meer werk en weet niet wat jullie hiervan vinden? Wellicht de tijd die je hebt om het in te vullen dan ook wat verlengen naar 3 weken?
Dan is het juist minder werk ... Anders waren het 5 pagina's ( 10 kantjes) Hoe jij het vertelt zijn het 4 pagina's ( 8 kantjes) Tenminste zo begrijp ik het
hmm ik ben niet zo goed in uitleggen merk ik. Er zijn 80 pagina' s dus 160 kantjes. Daarvan zijn 16 pagina' s dus 32 kantje niet te gebruiken. Blijven er dus nog 64 pagina' s dus 128 kantjes over. Gedeelt door 8 mensen zou dit betekenen dat om het boekje vol te krijgen iedereen 8 pagina' s dus 16 kantje moet vullen.
Heb je net mijn emailadres gestuurd! Ik lees dan idd ook minder werk omdat je de losse bladzijden eruit haalt, dan blijven er dus minder pagina's (kantjes) over. Wat mij betreft is beide goed, ik vind het ook niet erg om te kijken of we het losse gedeelte er in vast kunnen krijgen ofzo.
Wat doen we trouwens als de boekjes vol zijn. Spreken we dan ergens af om elkaar in real life te zien en boekjes te overhandigen of sturen we ze gewoon op?
Even iets heel anders, ik ben tot woensdag bij mijn ouders en kan dus niet zo veel online zijn. Ik zal in ieder geval elke dag even komen kijken maar ben dus wat minder actief.
Ik dat dat het boekje precies vol kwam zitten met de 10 kantjes, dus dan zal ik het mis hebben... Wat grappig dat jouw Zoontje ook Tijs heet ( zonder h )
Ik dacht dat je boekjes 80 pagina' s hadden ( zo lees ik het op de site) en 1 pagina is toch 2 kantjes of niet? Hmm dat word tellen als 1 van ons de boekjes binnen heeft. Ik zag het net ook ja dat onze jongsten allebei Tijs heten. Is dan natuurlijk ook een erg leuke naam he
Mijn boekje(s) kom(en) vandaag al binnen via Bol.com Ik zal dan even kijken hoe dat zou zit met de pagina's. Qua starten vind ik 8 Sept een goede datum, straks naar de Action om fröbelspulletjes te halen!
Laat je het weten hoe het zit met de pagina' s? Zullen we dan afspreken dat we voor 5 pagina's 2 weken aan houden en voor 8 pagina' s 3 weken? Bij de Xenos hebben ze tegenwoordig ook een hoop leuke dingen en bij de kruitvat hebben ze nu heel veel spul met 50% korting.
Ik ga ook via bol.com bestellen vandaag! - Ik heb besteld! Heb er 3, wie kan ik blij maken? En het idee om de laatste ronde in real life te overhandigen lijkt mij ook leuk! OUD / [OUD] Round Robin - waar de eerste boekjes weer thuis zijn! - forum.fok.nl Deze link stond al in het andere topic, maar staat alles mooi en duidelijk uitgelegd en wat leuke voorbeelden!
Die 16 uitnemeenbare paginas zijn nog heel goed te gebruiken. Het boekje bevat 40 vellen, dus 80 kantjes.