hallo dames, Ik had een vraag je weet 1 van jullie in welke winkel je het babyei kan kopen? Dat is een eivormig app waar je geluidsklanken op hebt van hartslag,vogelgezang,waterval en golvend water. Of weet 1 van jullie waar je de magische lantaarn van chicco kan kopen? daar staan 5 klanken op vogelgezang,zeegolven,bosgeluiden,hartslag en melodie Alvast bedankt liefss
Hi, Het babyei is al ruim een jaar niet meer leverbaar via de babyspeciaalzaken. Het wordt namelijk niet meer door de leverancier/groothandel verkocht. Dit produkt heeft vele "opvolgers" gekregen. Van verschillende merken en fabrikanten. Leuke alternatieven van het babyei zijn onderandere: - Doodoo beer of hondje - Slaapschaap - verschillende mobieles (oa: tiny love, Fisher-price) Alle verzorgen een rustgevend muziekje (vaak meer dan 1) Het ei is vervangen omdat mensen onderandere wat anders wilde dan een "hard" voorwerp zonder uitstralling. Dus daar is handig op ingespeeld door verschillende fabrikanten Babyplezier
Dankjewel babyplezier je hebt ook gelijk een dag later was ik naar prenatal geweest en idd ze hadden hem niet meer en ja de uiterlijk is voor een kind ook wat saai daarom vond ik de magische lantaarn ook leuk die heeft 5 verschillende kleuren die je kunt in stellen en die heb ik ook besteld bij babywalz. doodoo heb ik ook gezien maar daar had je 2 keuzes hartslag en melodie en ik wou graag meer keuzes maar hij(slapende beertje)zag er heel liefs en aaibaar uit hihi de magische lantaanr vind ik nu dan ook een aanrader voor een leuke prijs is van merk chicco Liefss