Hey allemaal, Ik heb iets te melden: Vandaag, na een jaar lang hormonen, lege follikels, geen groei, te langzame groei, achteruitgang, overstimulatie etc. hebben we nu, voor het eerst een goede follikel van 17 mm en baarmoederslijmvlies van 11! Oftewel; vandaag nog gewoon spuiten en morgen pregnyl en dan kunnen we het voor het eerst proberen in de situatie dat we daadwerkelijk een kans hebben! Het is meteen de laatste ronde met Menopur; het is geweldig spul qua hoe het werkt maar de bijwerkingen zijn hevig en als ik nog 2 rondes doe, ben ik kaal (veel haaruitval). Hierna gaan we over op de hormoonpomp; tenzij ik zwanger raak natuurlijk! Ik ben blij en wilde dit delen met jullie; geef de moed niet op!
Wat super! Wat zal dat even een rust geven! Geniet van het goede gevoel en natuurlijk ga ik keihard duimen voor jullie!
Dat is zeker super nieuws! Balen van de bijwerkingen maar laat het dan maar snel voor jullie goede doel zijn. Heel veel succes.
Bedankt allemaal! Zo lief Ik hoop ook echt dat die pomp niet nodig is; en omdat het dan nu gelukt is, en omdat de pomp eng en lastig is! Wachtweken; voor het eerst krijg ik daar mee te maken. Ze zullen vast slopend zijn. Wat doen jullie om er zo snel mogelijk door te komen en niet gek te worden?
Zoveel mogelijk afleiding zoeken. Je richten op je werk, hobby's, leuke dingen doen, afspreken met vriendinnen. De eerste week gaat wel, omdat je weet dat je nog heel lang moet wachten. De tweede week is slopend, omdat je op je lichaam begint te letten en aftelt naar je NOD. Succes!
Veel afleiding door af te spreken met vriendinnen, lekker te werken, sporten en goeie films kijken. Op tijd naar bed en laat op
Goede tips! Vroeg slapen en genoeg rusten en gezond eten was ik al van plan want dat doe ik altijd al Ben benieuwd of ik m'n eisprong voel; heb ik nog nooit gevoeld.
Mijn laatste verhoging Clomid sloeg voor de eerste keer aan! Meteen zwanger! Hoop dat jij hetzelfde gaat krijgen!
Geweldig! Ik hoop het zo! Aan de ene kant is het dan heel laat; na een jaar lang hormoonbehandelingen, maar aan de andere kant zou het dan heel snel zijn want het is onze eerste echte poging! Goed om te zien dat het dus echt kan Heb jij nog iets speciaals gedaan ter bevordering van bevruchting en innesteling?