Ben ik nou gek of zijn er meer moeders die zich alweer verheugen op het shoppen van nieuwe herfst/winterkleren??? Onze dochter is net 2 en moet straks allemaal nieuwe winterkleren. Ik kan niet wachten om te shoppen!!!
Nee, de zomerjurkjes zijn wat mij betreft nog niet vaak genoeg uit de kast geweest . Ik moet eerst de kasten weer eens doornemen, volgens mij hebben ze hier bijna niets nodig, binnenkort maar eens een pas-sessie houden.
Ja hoor! De nieuwe collecties zijn volop aan het uitkomen. Ik heb al leuke wintersetjes in de kast hangen van Z8 en quapi. Nu nog even wachten op Ninni Vi. Ik heb graag wel steeds enkele leuke merksetjes. Die koop ik meteen als de nieuwe collectie uit is, want vaak zijn enkele dingen snel uitverkocht.
Herkenbaar! Ik heb al het e.e.a. gekocht. Ook wat dingen van vorige collecties, maar bijv. met lange mouwen, dus ook prima voor de hetfst en winter. Ook laarsjes voor de helft van de helft, helemaal leuk. Ik trek het nog niet aan hoor met dit lekkere weer en daarnaast passen ze ook nog wel wat van vorig jaar, dus ze hebben ondertussen wel genoeg, maar het blijft leuk.
Ja hoor...heb al genoeg gekocht ook van de nieuwe collectie. Zomerkleding is hier toch al heel vaak gebruikt hoor. Wordt weer eens tijd voor wat anders.
Ow nee alstublieft niet. Ik heb een hekel aan winterkledij. Als ik op een dag zie dat het ineens kouder gaat worden die week dan moet ik mezelf nog verplichten om winterkledij aan te schaffen. Ik zal binnenkort wel een 2tal extra lange broeken voor hem kopen maar verder? Nee doe voorlopig dan maar een t-shirt met een vestje. Dat ligt compleet aan mij hoor. heb echt maar dan ook echt een hekel aan de herfst en winter. Aan alles wat ermee te maken heeft. Buiten sinterklaas dan
Gisteren 1 setje voor mijn jongste kind gekocht maar daar blijf het voorlopig bij. Moet eerst een keer medio september zijn voor het serieuze werk.
Jaaa, ik heb ook zin om voor de kinderen te shoppen!!! Voor mezelf nog niet echt, aangezien ik niet weet welke maat ik moet kopen.. Hopelijk heb ik komende winter toch weer een maatje minder dan nu!
Neeeeee!! Ik word zelfs bijna depri als ik aan warme kleding denk. Daarbij heeft ze een kast die uitpuilt en nog genoeg kleding van afgelopen seizoen. Eerst maar eens wachten tot het echt koud wordt. Was vorig jaar ook zo snel en heb me toen ontzettend in de maat vergist, dus ik waag me niet meer aan vooruit kopen.
Ik heb altijd zin om voor de kids te shoppen! In de zomer uitverkoop heb ik al wat gekocht voor de winter. Kan prima, dikke maillot eronder, vestje erop en klaar zijn onze dames. Moet nu nog even uitzoeken wat ik nog heb, wat ik en de dames nog mooi vinden en dan wat er nog nodig is. Hoop het te rekken tot de winteruitverkoop, maar ben bang dat dat niet zal lukken. De oudste droeg altijd veel broeken, de jongste die nu haar maat heeft wil dat absoluut niet, dus er zullen nog wel wat jurkjes moeten komen. Voor de oudste zal ik ook nog wel wat moeten kopen denk ik.Heel vervelend allemaal
Ik zou de dief van mijn portemonnee zijn als ik nu spullen koop die pas over een maand gedragen zullen worden (of later), EN tegen die tijd al met korting gekocht kunnen worden...
Dat inderdaad. Maar ik vrees dat ze hier (meer dan...) genoeg hebben... Ik ga dus eerst maar eens passen binnenkort.
Ik liep toevallig bij de zeeman binnen van de week voor wat anders, en heb al broeken en een vestje mee genomen. Ze hadden nu nog de jeans leggings hangen, een van de weinige broekjes die mijn jongste goed zit. Voor de rest wacht ik nog even. Dat mag de oudste zelf uitkiezen.
Ik heb de mazzel (of pech, net hoe je het bekijkt) dat zoon nog veel van vorig jaar aanpast. Dan was het net te groot gekocht en hij groeit ook niet zo als verwacht dit jaar. Maar shoppen voor hem vind ik altijd leuk. Maar ik ga wel altijd samen met manlief shoppen. Dan beland er toch iets meer in het mandje Marktplaats afspeuren is ook heerlijk, ik hou echt van koopjes
Nee, ben ik nog niet aan toe. Ik heb wel dingen in de sale gekocht die dochter door kan dragen. Vind ik altijd een sport om koopjes te scoren.
Ik ook! Vandaar dat ik al helemaal klaar ben voor de winter! Ik heb een hoop krijgertjes van de dochter van mijn zus, die iets ouder is dan mijn dochter. Daarnaast koop ik altijd in de uitverkoop kleding voor het jaar erna. Ik heb dus vorig jaar al zo veel gekocht, dat ik nu niks meer nodig denk te hebben. Ach, als ik straks echt de herfst/winterkleding in de kast ga hangen, zie ik vanzelf wel als ze toch nog iets nodig heeft en dan is het geen straf om dat bij te gaan halen!