Nog duplo geven?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Fleur1976, Oct 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

Jun 29, 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je kindje 4 word
    Of is dit echt te oud.

2. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Ik denk wel dat dat kan, voor duplo ben je (in mijn ogen) niet zo gauw te oud...
    Ben boven de 30 en vind het superleuk spul:p

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Zou ik persoonlijk voor Lego gaan, word ook in de kinderopvang vaak aangeboden vanaf 3 3,5 jaar dus dan weer een stap terug met duplo... Maar goed ieder kind is wel anders qua ontwikkeling en bouwen natuurlijk

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ligt eraan of ze t nog leuk vind. Onze zoon speelt nog steeds graag met ze duplo en is 4 geworden. Dus ik zou het voor hem nog wel kopen al gaan we nu langzaam uitbreiden naar playmobil. Maar dat is prima te combineren, daarom nog geen lego hier in huis.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Lastig....

Hoeveel speelt ze er nog mee?

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Als ik naar mijn eigen kinderen kijk, zou ik ze daar echt niet blij mee maken. Toen mijn oudste 3 werd, heeft hij vooral veel lego gekregen, mijn jongste (nog geen 2) speelt ook eigenlijk alleen maar met lego.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn zoon heeft wel tot zijn 7e met duplo gespeeld, vaak in combinatie met ander speelgoed, bijv gewoon lego. Dan had die een bunker gemaakt van duplo en pakte hij zijn soldaten erbij of hij bouwde een brug en dan gingen zijn auto's er onderdoor. En nog wat, hij heeft een zusje van 2,5 die met duplo speelt en hij bouwt er nog mee !! Zogenaamd voor haar ;) Hij wordt volgende maand 16 :p

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier is hij helemaal weg van duplo nog. lego vind ik echt nog te klein voor hem.

ik heb al wel 2 grote tonnen op zolder staan. (van mij zelf nog en van vriend)

9. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

Jun 29, 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat om het assepoester kasteel en koets.
    Ze speelt er van al haar speelgoed het meeste mee

10. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

Jun 29, 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lego hee ze ook van friends, maar het enige wat ze doet is alle kleine onderdeeltjes verzamelen en in een tasje of doosje doen. Die setjes die ze heeft zijn heren der verspreid in dr lades

11. Wardi

Wardi Bekend lid

May 6, 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Als je ziet dat je kindje het leuk vindt, who cares hoe oud ze dan is :D Zoals anderen ook al zeggen: je bent er niet zo snel te oud voor...het gaat om het plezier. Doe mij ook maar een bak duplo....leuk spul!

12. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Mijn zoontje heeft voor zijn 4e verjaardag nog de duplo trein gekregen. Lego vond hij nog helemaal niks.
    Mijn oudste dochter van 9 speelt wel met lego, de andere 2 van 6 en 7 nog helemaal niet.

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Mijn zoon van 6 speelt er ook nog mee, in combinatie met zijn lego en playmobile.
    Het toch om wat het kind leuk om mee te spelen. Ik zou me er niet al te druk over maken. Volg je moederhart en kijk waar je kind plezier mee heeft.

14. sonja 33

sonja 33 Lid

Jan 15, 2009
    45
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    leiden
    ik heb een dochter van 11 jaar en zij heeft er tot 8 jaar bijna dagelijks mee gespeeld en haar broertje van nu 3 is er ook helemaal gek van.
    en zijn grote zus helpt graag hoor met bouwen.
    met de kleine lego weet hij zich geen raad gaat het inderdaad verzamelen in bakjes etc.dus gewoon nog niet aan toe.

15. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

Jun 29, 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan krijgt ze van ons lekker de assepoester duplo

16. beccie

beccie Niet meer actief

mijn zoontje is 3,5 en hij krijgt voor sinterklaas ook weel duplo erbij,
    hij maakt veel garages en huizen voor zijn poppetjes en auto`s en vind het nog heel erg leuk :)

hij heeft ook wel kleine lego maar hij vind daar nog niet zoveel aan

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Hier heeft mijn dochter toen ze 4 jaar werd ook nog duplo gekregen hoor ze vind het super.

Lego vind ik persoonlijk pas leuk als ze het zelf in elkaar kunnen zetten. Dus ongeveer met 6 jaar, het kan uiteraard eerder maar dan ben je zelf constant aan het bouwen.

Share This Page