Hoi, Ik ga verhuizen naar Den Haag en zoek daar een goede verloskundige praktijk waar ook een gyn aanwezig is? Ik vind zoveel praktijken op het internet du sik hoop dat hier vrouwen zitten uit Den Haag die mij een beetje kunnen helpen. De reden dat ik graag een gyn erbij wil is omdat door mijn gewicht ik mijn controles krijg bij de gyn. Hier in Roosendaal waar ik nu woon is super fijn een praktijk met alles erbij Ik hoor het graag
Misschien stomme vraag hoor, maar waarom zoek je naar een verloskundigenpraktijk als je controles door een gyn gedaan moeten worden? Dan kun je toch gewoon een ziekenhuis in den haag uitzoeken en daar naar de gyn gaan? Had uberhaupt nog nooit gehoord van een verloskundige praktijk waar ook een gyn is eigenlijk.
Qua ziekenhuizen in Den Haag vind ik trouwens het Haga ziekenhuis en het diaconessenhuis (voorburg) het fijnst.
Hier onder begeleiding van gyn in het Rode Kruis (Haga ziekenhuis, Sportlaan), daar ook bevallen (vanwege medische indicatie), toen er wat met mijn kleine bleek te zijn, kon ze zo door naar het JKZ wat er naast zit.
Ja idd, je kan beter een ZKH zoeken, ipv een vk met gyn erbij... Haga Locatie Sportlaan heb je alles bij elkaar. Je kan natuurlijk ook eerst een vk zoeken en kijken wat zij zeggen wat verstandig is... SucceS!
Ik was in Den Haag heel blij in het Bronovo ziekenhuis maar weet van een vriendin dat het HAGA ook heel goed is aan de Sportlaan. Succes, Charlie
Ik hoor ook voor het eerst een gyn en vk bij elkaar? Haga ziekenhuis aan de sportlaan is een superziekenhuis. Ben daar ook onder controle van de gyn geweest bij de eerste. Bij de tweede zit ik nu bij Bronovo, heb er ook goede ervaringen mee.
Ja hier in Roosendaal zat de verloskundige praktijk bij het ziekenhuis daarom ook een gyn aanwezig. Maar klopt ik heb mezelf nu gewoon aangemeld bij Haga ziekenhuis Leyweg alleen wel mmm ben benieuwd 9 feb eerste afspraak daar.
In het Haga ZKH locatie Leyweg is de polikliniek. In het Haga ZKH locatie Sportlaan is de verlosafdeling en het geboortehotel. Prima ZKH, enige kanttekening is dat ze op de locatie Sportlaan geen IC hebben.. mocht dat nodig zijn (wat natuurlijk niemand hoopt), dan wordt je met de ambulance vervoerd naar de locatie Leyweg. Aan de andere kant, mocht er wat met de kleine zijn, dan is hij/zij zo in het JKZ, want dat zit er inderdaad naast.
Ik ben in het Hagaziekenhuis aan de sportlaan bevallen en ik had geen goede ervaring. We zijn zo ontzettend alleen gelaten, had kattige mensen aan m'n bed tijdens het persen en er is ook niet uitgelegd wat er nou mis ging. Toen ik ze belde om mijn bevallingsverslag op te vragen zeiden ze dat het teveel werk was. We hadden ook mensen in de wachtkamer wachten en die werden afgesnauwd.
Waar woon je in Den Haag? Ik zit aan de kant van Ypenburg en moet naar Delft. Goed ziekenhuis, goeie begeleiding bij de bevalling en een hele hoop gynaecologen!
Gaab ik weet niet waar je precies gaat wonen in den haag maar verloskundige praktijk ypenburg is een hele fijne!! Als je een ziekenhuis zoekt zou ik onder controle gaan bij de sportlaan of het diaconnessehuis in voorburg (=helemaal top lekker klein en iedereen is met je begaan) !! Bij dat laastste ziekenhuis kun je bevallen in het reinier de graaf in delf!! Veel succes met zoeken!!