Nog echo na 20 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Juffertje83, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    mijn VK vond mijn baby te groot, dus ik krijg met 32 weken nog een groeiecho.

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

bij mij lag mn meisje ook in stuit met 20 weken trouwens..
    en met 16 weken ook trouwens ( niet dat t erg is ze heeft nog genoeg tijd om te draaien natuurlijk) ..maar de 21ste febr naar de vk.. maar krijg toch vast nog wel een echo om te zien of ze gedraaid is?
    of kunnen ze dat heel goed voelen?:D
    ik doe ook zoiezo nog een pretecho omdat ik gewoon heeel nieuwschierig ben :D

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij mijn 2e was mijn bmi te hoog, dan krijg je nog een groei echo!
    Onze zoon lag tot 35 wk in stuit, kunnen ze idd voelen, heb voor de zekerheid met 37wk nog een echo gehad.
    Nu wil ik ook nog een echo rond de 37 weken, omda onze zoon een sterrenkijker was en scheef lag.

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik heb ook een te hoge bmi.. grr
    dan krijg k ook vast een groei echo :)

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik heb ook een te hoog bmi en ik krijg dadelijk vanaf week 24 of 28?? discussie vriend en ik elke 2 weken een echo:)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm ik hoorde dat standaard een 32 weken echo wordt vergoed sinds dit jaar. Maar vind t nergens terug...

7. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Volgens de site van mijn VK krijg ik nog een groei echo en een liggingsecho na 34. Beide worden in overleg gepland wanneer.

8. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Bij onze vk staat er een echoapparaat in de praktijk dus heb al vele echo's gekregen.
    Vooral als mijn zoontje meegaat vinden ze altijd wel de tijd om toch even een echo te maken zodat hij een beetje kan volgen hoe de baby groeit... vind ik natuurlijk helemaal niet erg.

En hier wordt ook een groeiecho aangeboden vanaf de 33 ste week maar dan wel op het echocentrum.

Deel Deze Pagina