We zijn er bijna uit er zijn nog 2 namen over: Thijn Marijn Welke vinden jullie het mooist. Groetjes, Wendy
Allebei leuk.. Tja, moeilijk zeg. Ik denk dat ik Tijn het leukst zou vinden maar dat vraag je niet Uh... pfff... dan Marijn
Thijn ! Mooie spelling ook Tijn vind ik ook wel oke, Tein (van Laidie) doet me denken aan Trein Marijn wordt ook weleens voor een meisje gebruikt volgens mij en vind ik daarom dus ook minder leuk.
Ik ga voor Thijn, maar dan vind ik het mooier geschreven als Tijn. Ik ken een vrouw die Marijn heet dus in mijn beleving klinkt het niet voor een jongen.
Marijn, vind ikzelf ook een hele mooie naam die in mijn top 10 lijstje staat mocht ik ooit een kindje krijgen.
Ja, ik vind Tijn ook het leukst (zou het voor mijn kind niet prettig vinden als het z'n hele leven 'Thijn, met een H' moet zeggen). net als meerdere mensen hierboven vind ik het ook jammer dat de naam Marijn voor zowel jongens als meisjes wordt gebruikt. Dan staat er bijvoorbeeld Marijn de Vries op een papier en weten anderen nooit of er dan een man of vrouw wordt bedoeld.