Nog een afvalclubje?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Loe, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

zo ik heb vanavond alles er weer bijgegeten..............
    Maar goed, zondagavond is het weekend weer voorbij. En de ergste snaaierietes nu al hihi.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Goedemorgen! 60.0 kg net

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    En hoeveel woog je hiervoor dan

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goede avond! Iedereen goed door 't weekend gekomen? Ik heb heel 't weekend maar 2 maria biscuitjes op! Voor de rest fruit en KomKommer :) Hihi

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    mamavchantal; sterkte en succes morgen!! Ik brand een kaarsje.

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Sterkte morgen

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    73,8 is mijn nieuwe gewicht dus is min 1,1 kilo

8. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!
    Ik houd geen dieet in het weekend en mijn afvalkilo zat blijkbaar nog niet zo sterk, want ik ben hem weer aangekomen. Vandaag doe ik weer vrolijk mee, hopelijk blijven ze nu wel eraf, ook na het weekend.

9. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik vind het in het weekend ook moeilijker hoor. Gister gingen we naar het strand en namen mijn mijn en dochter een ijsje maar ik heb er geen genomen.
    In het weekend neem ik eerder iets lekkers als doordeweeks dus in dat weekend moet ik iets sterker worden.
    Ik kan nu ook niet sporten omdat ik problemen met mijn knie heb dus deze week nog rust en dan ga ik ook weer sporten.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Ik ga t absoluut niet volhouden als ik nergens in het afvalproces mag snaaien, dus vandaar het weekend. Inmiddels doe ik dus weer mee (tis maaaaaaaaaandag hihi) en rommelt mijn maag. Crackers nummer 3 en 4 liggen voor me en dan niets meer tot het avondeten.

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb nog maar 2 boterhammen met appelstroop op en een glas melk. Ben nu bezig met een flesje water weg te werken en ga zo weer een boterham eten. Vanavond heb ik vergadering op me werk dus eet ik daar en dan bestellen we altijd stokbroodjes met salades. Ik heb kip kerrie besteld.... Slecht ik weet het maar de rest van de dag eet ik weinig haha

Dit weekend had ik pistache nootjes en een handje vol mag wel maar bij mij blijft het nooit bij een handje vol haha

12. Loe

Loe Niet meer actief

vanavond left over chinees gehad, verder dus niets meer. Heb wel trek hoor.......wat hebben jullie gehad vanavond?

13. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik heb gisteravond nasi a la moeders gegeten, haha wel met een klein beetje saté saus erbij..
    Verder (té) weinig water gedronken en geen fruit gehad gister.. vandaag maar even inhalen met een extra smoothie :)
    Vanochtend toch stiekem even op de weegschaal gestaan. (Vandaag een week geleden begonnen) en jaja, ik ben al 3,3 kilo afgevallen!

Stiekem best trots op mezelf dat het lukt! Maar nog vele kilo's te gaan..

14. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik heb trouwens afgelopen zaterdag gegourmet (voor mezelf sla en groente erbij, en alleen biefstuk, kipfilet en varkensvlees gehad)
    En zondag heb ik een mandarijnen kwark gebakje gehad.

Wel heb ik zondag lekker een stuk gefietst met de kleine, en zaterdag +- 7 km gelopen! Dus ach, dat compenseert weer een beetje!

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    3,3 kilo in week tijd dat is wel veel knap hoor.

Ik heb gisteravond alleen nog een appel gegeten en een fles water weg gewerkt.
    Ben vandaag ziek thuis dus dan zal er zoiezo niet zoveel in gaan wel veel er weer uit.

16. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Oh, dat is balen! Beterschap.

Mijn kleine man ligt net weer op bed,
    Ik heb als ontbijt gehad; 2 crackers ( 1 met komijne kaas 20+ en 1 met appelstroop) en zometeen neem ik een plakje ontbijt koek.

Ik vind het ook veel, 3,3 kilo. Maar de eerste week gaat meestal het snelst zeggen ze toch? Van mij mag het elke week wel zo gaan hoor, hihi..

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bij mij was het maar 1,2 kilo de eerste week. Hoeveel weeg je dan?
    Ik heb vanmorgen 1 bakje thee en twee boterhammen met appelstroop op.. Nu ben weer bezig met thee boterhammen...

18. Loe

Loe Niet meer actief

Vandaag op de weegschaal gestaan. Snap er niets van, 2 dagen weer enorm trek gehad, en weinig gegeten en er is dus geen gram af......:(

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb dat opgezocht over mensen die veel afvallen en mensen die weinig afvallen... Heeft te maken met wat je lichaam gewend is. Nu moet het eerst de extra s die in je lichaam zitten verbranden voordat het daatwerkelijke vet verbranding wordt. Ik kan het niet goed uitleggen maar typ maar eens in op google minder calorieen weinig afvallen daar leggen ze het uit.

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Goede morgen! Hoe gaat 't? Gister pakte mijn vriend een stuk boterkoek (Oh I love it) en heb niks gepakt! Hihi stiekem een beetje trots. ;) mag je elk fruit eten of is er ook een soort die slech is?

Deel Deze Pagina